دوشنبه 7 آبان 1403

24 ساعت قبل از بازی: معرفی مربی حریف بارسا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
24 ساعت قبل از بازی: معرفی مربی حریف بارسا

شاختار دونتسک اوکراین، 24 ساعت قبل از بازی حساس برابر بارسلونا، از سرمربی جدیدش رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امیدوار است با غلبه بر شاختار دونتسک در بازی روز چهارشنبه در ورزشگاه المپیک، سومین پیروزی‌اش در لیگ قهرمانان این فصل را به دست آورد.

اگر سه امتیاز این بازی را به دست آورند تقریبا حضورشان را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی کرده‌اند. از سوی دیگر، شاختار در صورت پیروزی در این بازی دشوار می‌تواند 6 امتیازی و هم‌امتیاز تیم ژاوی شود. آنها امیدوارند دومین پیروزی‌شان در لیگ قهرمانان را در اولین بازی تیم تحت هدایت مارینو پوشیچ، سرمربی جدیدشان، کسب کنند.

این سرمربی 52 ساله تنها 24 ساعت قبل از شروع بازی، هدایت تیم اوکراینی را برعهده گرفته است. شاختار چند هفته پیش، پس از شروع ضعیف در فصل جدید، سرمربی قبلی خود را اخراج کرد و اکنون امیدوارند که پوشیچ بتواند روز چهارشنبه با سبک بازی جدیدی مقابل بارسلونا امتیاز بگیرد. این تیم اوکراینی 8 روز قبل و در فاصله کمتر از ده روز تا این بازی مهم، با انتشار بیانیه‌ای، خبر از اخراج پاتریک فن لیوون داده بود.

بارسلونا در دیدار فردا با احتیاط بازی خواهد کرد، زیرا هیچ ایده‌ای از سبک بازی این مربی در شاختار ندارند، به خصوص با توجه به اینکه ژاوی در حال حاضر به دلیل غایبان زیاد، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. آنها اگر می‌خواهند رکورد 100 درصد پیروزی‌شان در این فصل چمپیونزلیگ را حفظ کنند و با روحیه‌ای عالی به استقبال ال‌کلاسیکو بروند، باید پوشیچ را در اولین بازی‌اش شکست دهند.

24 ساعت قبل از بازی: معرفی مربی حریف بارسا 2
24 ساعت قبل از بازی: معرفی مربی حریف بارسا 3