شنبه 29 اردیبهشت 1403

322 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
322 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 322 کیلو و 800 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور "یاسوج - اصفهان" خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سردار کیقباد مصطفایی در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "استان" با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "دنا" و پاسگاه های انتظامی "میمند"و "پاتاوه"، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور "یاسوج" به "اصفهان" ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "یاسوج" به "اصفهان" به 2 دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند. مصطفایی بیان داشت: ماموران در بازرسی از یکی از خودروهای مذکور 322 کیلو و 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آنان جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بود و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /