شنبه 29 اردیبهشت 1403

34 هزار ماسک در آبادان توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
34 هزار ماسک در آبادان توزیع شد

آبادان - ایرنا - معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: 34 هزار عدد ماسک در چهارمین مرحله توزیع با نرخ مصوب در داروخانه‌های آبادان توزیع شد.

محمد طاهری سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از اواخر سال گذشته تاکنون صد هزار ماسک با قیمت دولتی در داروخانه‌های توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع 34 هزار ماسک در چهارمین مرحله در داروخانه‌های آبادان افزود: این تعداد ماسک از نوع سه لایه است و از امروز در تمامی داروخانه‌های سطح شهرستان آبادان به شهروندان با نرخ دولتی 15 هزار ریال عرضه می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: این تعداد ماسک در 17 داروخانه سطح شهرستان آبادان توزیع شد تا شهروندان برای تهیه ماسک با مشکل جدی مواجه نشوند.

طاهری تصریح کرد: در حال حاضر در داروخانه‌های شهرستان آبادان ماسک وجود دارد و به زودی ماسک‌های بیشتری خریداری و توزیع خواهد شد تا در ایام محرم با کمبود ماسک مواجه نشویم.

وی اظهار داشت: با تلاش مسوولان استان و شهرستان آبادان مواد ضدعفونی کننده دست به اندازه کافی در این شهرستان وجود دارد و تاکنون چند محموله دستکش نیز در این شهرستان برای استفاده مردم توزیع شده است.

607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

به گزارش ایرنا موارد مثبت از بیماری کووید 19 یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.

شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.

*س_برچسب‌ها_س*