سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

4هزار و 200 بسته کمک مومنانه از نیات موقوفات یزد به در خانه نیازمندان رسید

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
4هزار و 200 بسته کمک مومنانه از نیات موقوفات یزد به در خانه نیازمندان رسید

حجت الاسلام زارع زاده گفت: 4هزار و 200 بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از توزیع 4هزار و 200 بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه بین نیازمندان خبر داد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای برنامه های مواسات و کمک های مومانه و همچنین انجام فعالیت فرهنگی در امامزادگان گفت: مراکز افق مستقر در بقاع متبرکه بعنوان محور اصلی انجام فعالیت های اجتماعی از قبیل محرومیت زدایی است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه افزود: 15 بقعه متبرکه سطح استان بعنوان مجری طرح شمیم حسینی است که مسئولیت شناسایی خانواده های نیازمند و کمک رسانی بر عهده آنهاست. وی از آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) بعنوان یکی از امامزادگان شاخص استان و مجری طرح اشاره کرد و گفت: طرح شمیم حسینی در روز یکشنبه 14 شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به طور همزمان در سراسر کشور در امامزاده مذکور برگزار میگردد. حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به سایر برنامه های این اداره کل افزود: علاوه بر توزیع بسته ها معیشتی، توزیع دارو و درمان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین توزیع 200 بسته کمک هزینه تحصیلی جهت کودکان نیازمند، از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه است. انتهای پیام /