یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

40 دانشگاه علوم پزشکی خوابگاه متاهلی ندارد / به 98 درصد دانشجویان خوابگاه ارائه می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
40 دانشگاه علوم پزشکی خوابگاه متاهلی ندارد / به 98 درصد دانشجویان خوابگاه ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد. وی با اشاره به تعداد دانشجویان وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت 252 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف دارد که 42 هزار نفر از آنان متاهل هستند. رئیسی وظیفه اصلی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت را حمایت و کمک به رشد دانشجویان دانست و افزود: بر اساس اساسنامه وظیفه اصلی صندوق...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت 252 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف دارد که 42 هزار نفر از آنان متاهل هستند.

رئیسی وظیفه اصلی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت را حمایت و کمک به رشد دانشجویان دانست و افزود: بر اساس اساسنامه وظیفه اصلی صندوق حمایت و کمک به رشد استعداد‌ها و دانشجویان مستعد و عموم دانشجویان است، به همین منظور 17 نوع تسهیلات ارائه می‌شود. به گفته معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت عمده وامی که پرداخت می‌شود، وام تحصیلی است همچنین یکی از کارهایی که در صندوق انجام می‌شود سرمایه گذاری در راستای افزایش درآمد و پرداخت تسهیلات به دانشجویان است. رئیسی ادامه داد: 86 هزار تخت مجردی داریم در تهران داریم که 72 هزار تا از آن‌ها ملک وزارت بهداشت است.

در حال تکمیل.....