شنبه 14 مهر 1403

5 هزار نسخه نرم افزار فتنه اشرافیت در کردستان توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
5 هزار نسخه نرم افزار فتنه اشرافیت در کردستان توزیع شد

سنندج - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از توزیع پنج هزار نسخه نرم افزار فتنه اشرافیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بین کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

کامل گلباغی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت فرا رسیدن 14 خرداد سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: نرم افزار چند رسانه‌ای فتنه اشرافیت که شامل بیانات رهبر معظم انقلاب با موضوع فتنه و اشرافی‌گری است در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) بین کانون‌های مساجد استان توزیع شد.

وی با اشاره به وجود 600 کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان اضافه کرد: از این تعداد 427 کانون در روستاهای استان هستند که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند و این مهم بستر مناسبی هم برای گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: یکی از رسالت‌های مدیران و مسوولان و صاحب نظران اشاعه اندیشه‌های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

گلباغی با اشاره به اینکه امام (ره) همیشه در صدر هشداردهنگان نسبت به خطرات اشرافی گرافی بود، یادآور شد: امام خمینی (ره) فرمودند من طبقه گودنشینان را از آن کاخ‌نشینان بالاتر می‌دانم و باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ‌نشینی را از این ملت بزداییم.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم همواره رهرو راستین بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده و هستند و در زمینه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری راه و کلام امام را دنبال می‌کنند و هشدارهای لازم را در این خصوص به مردم دادند.

*س_برچسب‌ها_س*