دوشنبه 16 مهر 1403

50 کیلوگرم تریاک در دهگلان کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
50 کیلوگرم تریاک در دهگلان کشف شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان دهگلان خبر داد و گفت: این مقدار مواد از بازرسی یک دستگاه خودرو کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: با تشدید طرح های مقابله‌ای در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری فرماندهی انتظامی دهگلان در یک کار اطلاعاتی و عملیاتی مشترک، خودرو سورای حامل مواد مخدر را شناسایی کردند. وی افزود: با هماهنگی انجام شده اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی دهگلان و دستگاه قضایی، خودرو مورد نظر در محور ارتباطی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن مقدار 50 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: در این عملیات راننده خودرو به همراه سرنشین آن دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف دام قاچاق در بیجار جانشین فرمانده انتظامی کردستان نیز گفت: با اشراف اطلاعاتی مبنی بر تردد محموله دام قاچاق در مسیر بیجار به دیواندره بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بیجار قرار گرفت. سرهنگ رسول برزویی افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مربوطه به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و پس از هماهنگی با مرجع قضایی آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن، 52 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف شد. وی با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش دام قاچاق کشف شده بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این خصوص یک قاچاقچی احشام دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

*س_برچسب‌ها_س*