سه‌شنبه 17 مهر 1403

501 سمن در البرز فعالیت می کنند / استفاده از ظرفیت سمن ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
501 سمن در البرز فعالیت می کنند / استفاده از ظرفیت سمن ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان

نادر بیننده گفت: از 501 سمن ثبت شده و فعال استان البرز، 219 سمن یعنی حدود 40 درصد آن برای اداره کل ورزش و جوانان ایران کوچک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ نادر بیننده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در مراسم تجلیل از سمن های برتر استان البرز که عصر امروز (26 آبان ماه) در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، گفت: عمر قهرمانی اجازه امروز و فردا کردن و برنامه ریزی را به فرد نمی دهد.

وی ادامه داد: دوران جوانی خیلی کوتاه تر از آن است که بخواهیم برای 10 الی 20 سال آینده برنامه ریزی کنیم. مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز افزود: اقدام سمن ها بسیار ارزشمند است ولی صحبت های مسئولین سمن ها در ایران کوچک نشان می دهد که ما چقدر درگیر بروکراسی اداری هسیتم. بیننده تصریح کرد: از 501 سمن ثبت شده و فعال استان البرز، 219 سمن یعنی حدود 40 درصد آن برای اداره کل ورزش و جوانان ایران کوچک است. وی ادامه داد: واقعا اگر این 219 سمن فعال پای کار بیایند قطعا شاهد اتفاقات خوب و متنوعی در استان خواهیم بود. این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل این سمن ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان استفاده کنیم و این نیازمند تعامل بین تمامی ارگان هاست و این مهم به خود استانداری نیز بر می گردد. انتهای پیام /