سه‌شنبه 17 مهر 1403

6 مرکز مداخله‌گر پزشکی در مشهد مهر و موم شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
6 مرکز مداخله‌گر پزشکی در مشهد مهر و موم شد

مشهد - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی مشهد از مهر و موم 6 مرکز غیر مجاز که به عنوان مداخله‌گر درمان در این شهر شناسایی شدند خبر داد.

دکتر علی بیرجندی نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهر و موم این مراکز درمانی غیر مجاز و مداخله گر در امر درمان طی 6 ماه گذشته انجام شده است. وی ادامه داد: این اقدام با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در پی پایش تبلیغات مداخله‌گران در امر پزشکی و با بررسی مکان و زمان فعالیت آنها صورت گرفته است. رییس سازمان نظام پزشکی مشهد در خصوص جان باختن بیماری در پی انجام عمل جراحی زیبایی گفت: شکایت خانواده این بیمار از سوی سازمان نظام پزشکی مشهد در حال پیگیری است و با مقصران حادثه نیز برخورد قانونی خواهد شد. بیرجندی نژاد بدون توضیح بیشتر در این زمینه افزود: علت فوت این جوان در دست بررسی است و مراکز جراحی محدودی که عمل در آن انجام شده بود به طور موقت تعطیل شده است. وی اضافه کرد: با بررسی جوانب اتفاق رخ داده و قصور صورت گرفته، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

سازمان نظام پزشکی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد 14 هزار عضو شامل پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، داروساز و کارشناس دارای پروانه دارد.

*س_برچسب‌ها_س*