سه‌شنبه 17 مهر 1403

60 بوستان و پارک محله در بجنورد تعطیل شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
60 بوستان و پارک محله در بجنورد تعطیل شد

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بجنورد گفت: با آغاز دور جدید محدودیت‌های کرونایی 60 بوستان و پارک محله در مرکز استان خراسان شمالی به مدت 2 هفته تعطیل شده است.

به گزارش اینرا به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی بجنورد، عباسعلی مهماندوست روز شنبه در بازدید از بوستان های بجنورد افزود: این تصمیم با توجه به اعلام وضعیت قرمز در بجنورد و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اتخاذ شده است. وی اظهار داشت: در این راستا تمام تجهیزات ورزشی، بدن سازی و آبخوری های بوستان های بجنورد غیرفعال و با نوارهای زرد هشدار و تابلو هشدار «ورود ممنوع» محصور شده است. رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بجنورد گفت: همچنین محدوده وسایل بازی بوستانها و... به طور کامل مسدود شده و اجازه ورود افراد به آن داده نمی شود.

مهماندوست افزود: در این راستا عملیات ضدعفونی همه پارک ها، بوستان ها و پارک های محله نیز انجام می شود. وی از شهروندان خواست از حضور در بوستان های شهری خودداری کرده و مانند گذشته با خادمان خود در شهرداری همکاری کنند. شهر 220 هزار نفری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی توسط سه منطقه شهرداری مدیریت می شود.

بجنورد از ابتدای مردادماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*
60 بوستان و پارک محله در بجنورد تعطیل شد 2