جمعه 20 مهر 1403

60 درصد وام‌های دانشجویی نیمسال اول پرداخت شد / ثبت‌نام مجدد وام ودیعه مسکن

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
60 درصد وام‌های دانشجویی نیمسال اول پرداخت شد / ثبت‌نام مجدد وام ودیعه مسکن

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی گفت: تا امروز حدود 60 درصد از وام‌ها پرداخت شده و تا پایان هفته جاری 80 درصد از وام‌های متقاضیان پرداخت می‌شود. وی افزود: سازمان برنامه و بودجه 10 درصد از بودجه را هنوز پرداخت نکرده است و در حال رایزنی هستیم که این 10 درصد هم...

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی گفت: تا امروز حدود 60 درصد از وام‌ها پرداخت شده و تا پایان هفته جاری 80 درصد از وام‌های متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه 10 درصد از بودجه را هنوز پرداخت نکرده است و در حال رایزنی هستیم که این 10 درصد هم اختصاص پیدا کند.

گنجی در خصوص پرداخت وام‌های ودیعه مسکن گفت: وام‌های ودیعه مسکن تا کنون هرآنچه که درخواست به صندوق رفاه ارسال شده پرداخت شده است. حدودا یک ماه آینده نیز مجددا ثبت نام وام ودیعه مسکن را آغاز می‌کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: برای نیمسال اول تحصیلی حدود 350 میلیارد تومان پرداخت شده و 110 میلیارد تومان آن نیز به زودی پرداخت می‌شود و در مجموع 460 میلیارد تومان برای نیمسال اول بودجه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اگر سازمان برنامه و بودجه به تعهداتش عمل کند تلاش می‌کنیم که هیچ دانشجویی از دریافت وام جا نماند، اما اگر سازمان برنامه و بودجه مبلغی پرداخت نکند برای پرداخت وام‌های دانشجویی با مشکل مواجه خواهیم شد.