شنبه 14 مهر 1403

63 خانه عالم روستایی در زنجان احداث شده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
63 خانه عالم روستایی در زنجان احداث شده است

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون 63 خانه عالم روستایی در سطح روستاهای استان توسط بنیاد مسکن احداث و به بهره برداری رسیده است و هفت خانه عالم نیز در دست ساخت قرار دارد.

رضا خواجه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد است که در این راستا، بنیاد مسکن استان، گام‌های مطلوبی برداشته است.

وی اظهار داشت: این نهاد انقلابی به ساخت و توسعه خانه‌های عالم تاکید جدی دارد و در این ارتباط نسبت به احداث واحدهایی اقدام کرده که این روند همچنان نیز ادامه دارد.

این مسؤول در ادامه به احداث و واگذاری 955 واحد مسکونی به اقشار کم درآمد تاکنون در سطح استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 58 واحد مسکونی (40 واحدی امید هیدج و 18 واحدی وصال ابهر) در شرف واگذاری است که در سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، پروژه های مسکونی 368 واحدی گلشهر زنجان، 96 واحدی هیدج، 16 واحدی صائین قلعه، 96 واحدی آب بر، 126 واحدی خرمدره از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی اجرا خواهد شد.

خواجه ای افزود: نقشه 216 واحد مسکونی اعم از مجموعه سازی، خدماتی و تجاری نیز در دست تهیه است که با اجرایی شدن آن اهداف ترسیم شده در این بخش نیز محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گسترش تعاملات بین دستگاه‌های متولی امر برای حل مشکلات موجود به ویژه در مناطق کم برخوردار روستایی می تواند چشم‌انداز بهتری را در این حوزه فراهم کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است و امیدواریم در تمامی استان‌های کشور هماهنگی و تعامل بین مجموعه دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شوراها، دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر شود تا بتوان با همفکری و مشارکت مردم، معضلات و مشکلات را در حد معقول برطرف کرد.

*س_برچسب‌ها_س*