چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

63 هزار دوز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه لرستان تزریق شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
63 هزار دوز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه لرستان تزریق شد

سرهنگ ملک آراء گفت: 63 هزار و 606 دوز واکسن کرونا تاکنون در مراکز تجمیعی سپاه استان لرستان تزریق شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آراء در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با آغاز طرح واکسیناسیون کرونا، همه تلاشها و اقدامات برای تسریع در روند این برنامه در دستور کار قرار گرفت تا از شیوع و مرگ و میر ناشی از این بیماری کاسته شود.

وی افزود: در همین راستا مراکز تجمعی واکسیناسیون در استان راه اندازی شد که دو مرکز در استان، یک مرکز در شهرستان ازنا و یک مرکز هم در دلفان فعال شد البته روز گذشته نیز یک مرکز تجمیعی در بروجرد ایجاد شد که در حال حاضر پنج مرکز تجمیعی توسط سپاه راه اندازی شده و مشغول به واکسیناسیون افراد واجد شرایط می باشند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: تاکنون 63 هزار و 606 دوز واکسن کرونا در این مراکز برای افراد گروه های هدف تزریق شده است. در مراکز تجمیعی 60 نفر در قالب تیم هایی تشکیل شده و کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

وی با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون گفت: بسیج جامعه پزشکی از ابتدای کرونا تاکنون در همه بخش ها فعالیت داشته و در گام پنجم طرح شهید سلیمانی و اجرای واکسیناسیون نیز همه تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با ایجاد مراکز تجمیعی در روند واکسیناسیون تسریع ایجاد نماید.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که در صورت نیاز، تعداد مراکز تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا در استان افزایش یابد.

انتهای پیام /