سه‌شنبه 17 مهر 1403

70 دستگاه اجرایی خراسان شمالی عملکرد خود را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
70 دستگاه اجرایی خراسان شمالی عملکرد خود را به نمایش گذاشتند

بجنورد - ایرنا - همزمان با هفته دولت، 70 دستگاه اجرایی خراسان شمالی عملکرد و دستاوردهای خود را در نمایشگاهی مجازی به نمایش گذاشتند.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان شمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به علت شیوع ویروس کرونا، امسال نمایشگاه دستاوردهای دولت در خراسان شمالی به صورت فیزیکی برگزار نشد اما این نمایشگاه به صورت مجازی برای ارائه عمکرد و دستاوردهای دولت در این استان برپا شده است.

امیر براتی با بیان اینکه هر سال این نمایشگاه به صورت فیزیکی برپا می شد، افزود: اقدام امسال با هدف جلوگیری از تجمع مردم در نمایشگاه انجام شده است و عموم مردم می توانند با ورود به سامانه nama.nkhorasan.ir دستاوردهای دولت را که در قالب ویدئو، کلیپ و اینفوگرافیک عرضه شده است، مشاهده کنند.

وی گفت: تاکنون تنها 10 دستگاه جداول عملکردی خود را پیش چشم مخاطبان نگذاشته اند اما 70 دستگاه دستاوردها و عملکرد خود را در این سامانه عرضه کرده اند که افراد با ورود به پیوندهای داده شده در این سامانه می توانند عملکرد هر یک از آنها را جداگانه ببینند.

به مناسبت هفته دولت 751 طرح عمرانی، زیرساختی، تولیدی و خدماتی با سرمایه‌گذاری 25 هزار میلیارد ریال دیروز از طریق ویدیوکنفرانس در استان خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

از مجموع این پروژه ها که در بخش های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی و زیربنایی افتتاح شده، 543 پروژه را بخش دولتی و 151 پروژه دیگر را هم بخش خصوصی اجرا کرده است و علاوه بر این عملیات اجرایی 57 پروژه نیز آغاز شد.

*س_برچسب‌ها_س*