دوشنبه 16 مهر 1403

800 بسته حمایتی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
800 بسته حمایتی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا از توزیع 800 بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال به نیازمندان این شهرستان، در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه خبر داد.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز پنجشنبه در حین توزیع بسته های غذایی در سپاه آستارا اظهار کرد: خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا از این حمایت ها بهره مند می شوند و این رزمایش با مشارکت هیات امنای مساجد، پایگاه های مقاومت، دهیاران و خیران اجرا می شود و تلاش گروه های جهادی و بسیجیان در این رابطه قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم گفت: هر بسته حمایتی شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، رب گوجه و ماکارونی است و پیش از این در طرح مواسات و کمک مومنانه با همکاری خیران، هفت هزار بسته مواد غذایی به خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: در ایام پیشگیری از کرونا وحدت ملت ایران برای کمک به نیازمندان مثال زدنی است و نیروهای بسیج برای توزیع عادلانه بسته های غذایی بین نیازمندان تلاش می کنند.

ویروس کرونا در همه کشورها خسارات مالی و جانی به جا گذاشته و در کشور ما علاوه بر مساعدت های دولت برای کاهش آلام آسیب دیدگان و نیازمندان، کمک های مردمی در قالب طرح های مواسات به آنها توزیع می شود.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*