یک‌شنبه 15 مهر 1403

81 درصد فرهنگیان خراسان شمالی دز اول و دوم واکسن را دریافت کرده اند / واکسیناسیون 85 درصدی دانش آموزان واجد شرایط استان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
81 درصد فرهنگیان خراسان شمالی دز اول و دوم واکسن را دریافت کرده اند / واکسیناسیون 85 درصدی دانش آموزان واجد شرایط استان

مهدی خطیب زاده با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی باید 16 هزار معلم واکسن دریافت کنند، گفت: براساس آمار ثبتی توسط آموزش و پرورش استان، از این تعداد 94 درصد فرهنگیان دز اول و 81 درصد فرهنگیان دز اول و دوم را دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خطیب زاده، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با واکسیناسیون فرهنگیان اظهار داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و اسفراین براساس واکسن موجود در استان واکسیناسیون مجموعه فرهنگیان از 10 مرداد ماه در استان آغاز شده است.

خطیب زاده با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی باید 16 هزار معلم واکسن دریافت کنند، گفت: براساس آمار ثبتی توسط آموزش و پرورش استان، از این تعداد 94 درصد فرهنگیان دز اول و 81 درصد فرهنگیان دز اول و دوم را دریافت کرده اند.

وی در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: روند واکسیناسیون این گروه از اوایل مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی آغاز شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی 180 هزار دانش اموز در تمامی مقاطع مشغول به تحصیل هستند، گفت: این در حالی است که از این تعداد 77 هزار دانش آموز براساس رده سنی بین 12 تا 18 سال، واجد شرایط واکسن هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: 85 درصد از سهمیه دانش آموزان واجد شرایط استان خراسان شمالی واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام /