شنبه 14 مهر 1403

887 تن کالای اساسی در میاندوآب توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
887 تن کالای اساسی در میاندوآب توزیع شد

مهاباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: امسال 887 تن کالای اساسی به منظور تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.

رحمان درفشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار، شب عید 200 تن برنج در 2 مرحله و در هر مرحله 100 تن توزیع شد.

وی افزود: همچنین 30 تن گوشت قرمز منجمد اختصاص یافته بود که به علت عدم کشش بازار، تنها 10 تن جذب و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه 164 تن پرتقال نیز طی سال جاری در این شهرستان توزیع شد، بیان کرد: همچنین 85 تن شکر به منظور تنظیم بازار شب عید در اختیار شهروندان میاندوآبی قرار گرفته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: طی ماه مبارک رمضان، در مرحله اول 20 تن و در مرحله دوم 130 تن برنج برای مصرف مردم جذب و توزیع شد.

درفشی با بیان اینکه 52 تن گوشت منجمد اختصاص یافته که تاکنون فقط پنج تن جذب شده‌است، اظهار داشت: 173 تن شکر به صورت فله‌ای اختصاص یافته که به علت رعایت اصول بهداشتی در برابر بیماری کرونا با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط 2 واحد در شهرستان در حال بسته‌بندی است و پس از اتمام توزیع می‌شود. وی بیان کرد: برای تنظیم بازار نیز در قبال شکر اختصاصی به واحدهای تولیدی شهرستان، 300 تن قند شکسته تهیه و مقداری از آن توزیع و مابقی نیز در حال توزیع است.

میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*