چهارشنبه 4 مهر 1403

888 بسته معیشتی بین نیازمندان گناوه توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
888 بسته معیشتی بین نیازمندان گناوه توزیع شد

گناوه - ایرنا - مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه گفت: در دومین مرحله کمک مومنانه پویش سفره‌ای به وسعت ایران، خادم یاران این کانون با مشارکت و همکاری امام جمعه، 888 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون تومان تهیه و در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع کردند.

ابراهیم ملک زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع 888 بسته توزیع شده، 400 بسته از طرف امام جمعه و مابقی توسط خادم یاران کانون مرکزی خدمت رضوی تامین و بین نیازمندان تقسیم شد.

وی اظهارداشت: پویش سفره‌ای به وسعت ایران اسلامی آستان قدس رضوی توسط کانون خادمیاران رضوی شهرستان گناوه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان با هدف کمک به نیازمندان همزمان با سراسر کشور آغاز شده‌است و ادامه دارد.

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه گفت: آستان قدس رضوی نیز قرار است به کانون این شهرستان اقلام و کالاهایی اهدا کند که به محض دریافت بین نیازمندان در عیدسعیدفطر توزیع خواهد شد.

ملک زاده بیان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی توسط کانون خدمت رضوی شهید حاج قاسم سلیمانی بندرریگ این شهرستان نیز برگزار شد.

وی افزود: در این ارتباط برای دومین بار در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران و خادم یاران رضوی، بسته‌های معیشتی در مجموع به ارزش 20 میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان این بندر توزیع کرد.

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه گفت: در این رزمایش اقلامی از جمله برنج، گوشت، تخم مرغ، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و شکر در شب‌های قدر بین نیازمندان شهر ریگ توزیع شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*