یک‌شنبه 15 مهر 1403

9 دی حرکت مردمی و برخاسته از بصیرت بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
9 دی حرکت مردمی و برخاسته از بصیرت بود

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که 9 دی حرکت مردمی و برخاسته از بصیرت بود گفت: باید 9 دی به خوبی تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام حسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مصلی نماز جمعه خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: امروز روز یوم الله است و باید تا قیامت این حماسه بزرگ گرامی داشته شود چرا که این روز، روز میثاق مردم با ولایت است.

وی افزود: 9 دی حرکت مردمی است که باید ماندگار شود و وظیفه همه ماست که حماسه 9 دی را تبیین کنیم زیرا این حرکت مردمی و متکی بر ایمان و برخاسته از بصیرت و شناخت موقعیت بود، در وقاع این روز عاشورایی دیگر بود و مردم در این روز اجازه ندادند به حریم ولایت خدشه ای وارد شود.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: ملت ایران، ملت امام حسین (ع) است و در مسیر دفاع از ولایت همیشه در صحنه هستند و همانطور که کربلا و عاشورا تا ابد ماندگار است این روز حماسی نیز تا همیشه تاریخ ماندگار خواهند ماند.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی هزاران شهید داده است و این نظام ریشه در خون هزاران شهید دارد و ریشه انقلاب اسلامی در همه قلوب عاشقان ولایت جای دارد، در واقع 9 دی روز تقابل حق و باطل تا قیامت است.

حسینی بیان کرد: 9 دی در کشور ما تاریخ ساز بود برای این که همه نسل های آینده از آن درس بگیرند که ملت ایران همیشه مدافع ولایت بوده اند.

انتهای پیام /