جمعه 31 فروردین 1403

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

وب‌گاه گسترش

اهالی سینما امروز - پنجشنبه 20 مهر - در مقابل تالار وحدت با «آتیلا پسیانی» هنرمند بنام عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون که چندروز پیش پس از ماهها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت، خداحافظی و او را به سمت خانه ابدی بدرقه کردند. مراسم وداع با زنده‌یاد آتیلا پسیانی روز پنجشنبه با حضور هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مقابل پهنه رودکی تهران برگزارشد. در این مراسم رضا کیانیان، پژمان بازغی، سیروس مقدم، بهزاد اویسی، رامبد جوان، سحر دولت‌شاهی، پریناز ایزدیار، سیاوش خیرایی،...

وب‌گاه 55 آنلاین

مراسم وداع با پیکر آتیلا پسیانی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، صبح امروز پنجشنبه 20 مهر در تالار وحدت آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

در پی انتقاد یکی از رسانه‌ها از شبکه نمایش بابت عدم اختصاص ساعتی از جدول هفتگی خود به آثار زنده‌یاد آتیلا پسیانی، این شبکه باکس ساعت 19 خود را در هفته آینده به مرور آثار این هنرمند فقید اختصاص داد. صبح روز سه‌شنبه هجدهم مهرماه یکی از روزنامه‌ها از شبکه نمایش بابت بابت عدم اختصاص ساعتی از جدول هفتگی خود به آثار زنده‌یاد آتیلا پسیانی انتقاد کرد و در این باره نوشت:«شبکه نمایش روزگاری نه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اهالی سینما امروز - پنجشنبه 20 مهر - در مقابل تالار وحدت با «آتیلا پسیانی» هنرمند بنام عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون که چند روز پیش پس از ماهها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت، خداحافظی و او را به سمت خانه ابدی بدرقه کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع باشکوه آتیلا پسیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور هنرمندان بسیاری در عرصه‌های مختلف در پهنه رودکی تالار وحدت برگزار شد. بسیاری از حاضران در تالار وحدت، خیابان شهریار و به طور کلی پهنه رودکی، پیش از این بار‌ها و بار‌ها به تماشای نقش‌آفرینی‌های آتیلا پسیانی نشسته‌اند؛ اما این بار آمده‌اند تا او را به خانه ابدی و کنار مادرش جمیله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی طبق برنامه ریزی انجام شده، ساعت 10 صبح امروز، پنجشنبه 20 مهر با حضور جمعی از دوستان، همکاران و مردمی که تماشاگر اثار او بودند، آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دقایقی قبل مراسم وداع با پیکر آتیلا پسیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در تهران آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم وداع با زنده‌یاد آتیلا پسیانی، ساعت 10 صبح پنجشنبه 20 مهر، به‌طور زنده از سایت ایران تئاتر و تلویزیون تئاتر ایران پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم وداع با زنده‌یاد آتیلا پسیانی، ساعت 10 صبح پنجشنبه 20 مهر، به‌طور زنده از سایت ایران تئاتر و تلویزیون تئاتر ایران پخش خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

علیرام نورایی یکی از حسرت‌های بازیگری‌اش را ایفای نقش در یک شخصیت تاریخیِ ایرانی به عنوان یکی از حسرت‌های بازیگری خود دانست و از فیلم «یتیم‌خانه ایران» به عنوان یکی از آثار مورد علاقه‌اش یاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز پیکر آتیلا پسیانی وارد تهران شد و از آنجا به بهشت زهرا منتقل شد. صبح امروز پیکر آتیلا پسیانی وارد تهران شد و از آنجا به بهشت زهرا منتقل شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ صبح امروز پیکر مرحوم آتیلا پسیانی همراه همسر وفرزندان وارد ایران شد و مراسم استقبال از پیکر این هنرمند فقید در فرودگاه امام خمینی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در سالروز تأسیس تماشاخانه سنگلج از اسماعیل محرابی که یکی از پرکارترین بازیگران سال‌های آغاز به کار این تماشاخانه محسوب می‌شود، تجلیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر مرحوم آتیلا پسیانی برای تشییع به بهشت زهرا انتقال یافت. پیکر مرحوم آتیلا پسیانی برای تشییع به بهشت زهرا انتقال یافت. به گزارش عرشه آنلاین؛ پیکر «آتیلا پسیانی» ساعاتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و بعد از تشییع به بهشت‌زهرا منتقل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرام نورایی بازیگر کشورمان در ابتدا درگذشت سه هنرمند کشورمان زنده‌یادان آتیلا پسیانی، فردوس کاویانی و آرش میراحمدی را به جامعه هنری تسلیت گفت و درباره سریال «محرمانه» که این روزها با محوریت امنیت ملی، مافیای دارو، ترور دانشمندان عرصه پزشکی کشور، شهدای مدافع سلامت، ساخت واکسن کرونا و... روی آنتن شبکه سه سیماست توضیحاتی ارائه داد. وطن‌دوستی جزو...