جمعه 31 فروردین 1403

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از مناسبت‌هایی که هر ساله آثار نمایشی بامحتوا و مضمون خاصی را راهی آنتن سیمای ملی می‌کند، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه 16 بهمن، چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پنجمین روز خود را با نمایش فیلم‌های «آپاراتچی» قربانعلی طاهرفر، «مجنون» مهدی شامحمدی، «بهشت تبهکاران» مسعود جعفری‌جوزانی و «رویاشهر» محسن عنایتی سپری کرد. جشنواره پنجمین روز خودش را به زنده یاد آتیلا پسیانی هنرمند تئاتر و سینمای ایران تقدیم کرد. اعتراض 2 کارگردان به جشنواره فیلم فجر پنجمین...

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجمین روز از چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز سپری شد؛ روزی که عوامل فیلم‌ها، انتقادهایی به جشنواره و نهادهای دیگر وارد کردند.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر در حالی به پایان رسید که جنجال و حواشیِ روزهای پیشین اکران مردمی «بهشت تبهکاران» به برج میلاد آمد؛ خواهر شهید زین‌الدین با خبرنگاران «مجنون» را دید و رائد فریدزاده از شروع بازار فیلم گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان درگذشت استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر منتشر شده از نوید محمدزاده در کنار خانواده همسرش در فضای مجازی وایرال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشک تیم استقلال تهران آخرین وضعیت چشم مجروح کوین یامگا را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان آتش نشانی خرم آباد با اشاره به در کشف جسد یک مرد در ارتفاعات مدبه شهرستان خرم‌آباد گفت: جسد فرد فوت شده تحویل اورژانس شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها در تهران هر شب 120 یا 130 نمایش روی صحنه می‌رود، هم تئاتر خصوص فعال است، هم تئاتر دولتی و هم دانشجویی، ولی فقط بعضی از شب شاید نمایشی را ببینید که شما را مجبور کند، ساعتی بعد از نمایش به نمایشنامه و فرم اجرا و بازی بازیگران فکر کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز درگذشت غلامرضا تختی سکانسی از فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی را منتشر کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: یکی از بهترین فیلمبرداری‌های علیرضا زرین دست، مربوط به فیلم «طلسم» است که خود نیز بار‌ها این موضوع را اعلام کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم یادبود زنده‌یاد بی‌تا فرهی، بازیگر سینما و تلویزیون سه‌شنبه 12 دی 1402 با استقبال و حضور جمعی از چهره‌های فرهنگ، هنر و به‌ویژه سینما در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. اجرای این برنامه برعهده سام قریبیان بود. قریبیان در ابتدای این مراسم گفت: خیر مقدم می‌گویم به تمامی اساتید، دوستان، خانواده و علاقه‌مندان بیتا فرهی عزیز که در...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیین یادبود بی‌تا فرهی روز گذشته با حضور چهره های فرهنگی و سینمایی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران که مدتی است از او تصویری منتشر نشده به تازگی توسط یکی از دوستانش قابی از او در دل طبیعت، رویت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه نخستین جشن «شب عکس تئاتر» و «دیدار» جمعه 8 دی با حضور مردم و جمعی از هنرمندان در گالری‌های پاییزِ و میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.