شنبه 1 اردیبهشت 1403

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر وزارت ارشاد خطاب به رضا کیانیان با اشاره به موضع گیری او نسبت به ناصر طهماسب گفت: شما چطور آقای بازیگر؟ وقتی بیشترین حضورهای ارگانی و دولتی را در سریال‌ها و سینمایی‌های دولتی داشته‌اید و دستمزدهای نجومی گرفته‌اید بگویید که ارزشش را داشت؟ مدیر وزارت ارشاد خطاب به رضا کیانیان با اشاره به موضع گیری او نسبت به ناصر طهماسب گفت: شما چطور آقای بازیگر؟ وقتی بیشترین حضورهای ارگانی و دولتی...

خبرگزاری تسنیم

اهالی هنر مراسم رونمایی از کتاب‌های «حرف‌هایی که در ذهن‌مان می‌ماند» و «شخصیت شناسی در بازیگری» به نویسندگی حوریه مقدم با اشاره به اینکه دیالوگ‌ها برگرفته از زندگی مردم هستند، بر بومی سازی شخصیت شناسی در عرصه سینما و تئاتر تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی عابدی در چهارمین نشست «صدای نمایش‌نامه‌نویس» که به نمایشنامه‌خوانی نمایشنامه «مردخوار» اختصاص داشت، گفت: این نمایشنامه را با نگاهی به ماجرای «رومینا»، دختر نوجوانی که به دست پدرش به قتل رسید، نوشته‌ام.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حمیدرضا نعیمی قصد دارد آذرماه امسال نمایش «فردریک» را پس از پنج سال در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از چهره ذوق زده سید جواد هاشمی در کنار نوه تازه متولد شده اش منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن همتی بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شامگاه سه شنبه 2 آبان 1402 در برج میلاد برگزار شد. محمد سلوکی: شب عاشقان سینمای کوتاه در ابتدای این مراسم بعد از پخش تصاویری از حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین، مهدی سلوکی روی صحنه آمد و گفت: از آنچه که دیدم و شنیدم متوجه شدم استقبال خوبی از این رویداد شده...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر آقایی تصویری از شباهت عجیب پدرش با نقشی که در سریال سرزمین مادری بازی می‌کند، منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شماره بیست و چهارم دوره جدید مجله تجربه با صفحاتی ویژه قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر و یادنامه‌هایی برای آتیلا پسیانی، فردوس کاویانی، شاپور جورکش و محمود زند مقدم منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین روز از چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با استقبال ویژه مخاطبان و افزایش تعداد سالن‌های نمایش همراه بود.

خبرگزاری تسنیم

زنگ آغاز چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران روز گذشته در پردیس سینمایی ملت به صدا درآمد؛ خبرها داغ بود، افتتاحیه سنگین و صف‌ها شلوغ!

وب‌گاه 55 آنلاین

مرضیه برومند برای الفاظی که در سخنرانی پیشینش داشت عذرخواهی کرد در ادامه برای اطلاع از بیانیه مرضیه برومند با ما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران با یادبود هنرمندان فقید در پردیس سینمایی ملت آغاز به کار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرضیه برومند من هم مثل همه هنرمندان از جنگ و خونریزی و کشتار بیزارم، هنرمندان همواره مدافع صلح و آرامش بوده‌اند و هر جنایتی را از سوی هر جنایتکاری در هرجای جهان محکوم کرده و می‌کنند، هیچ انتظاری هم از هیچ کس ندارند جز احترام به هنرشان و آثاری که خلق می‌کنند، هنری که اصلی ترین هدفش نفی خشونت، جنگ، نابرابری و بی‌عدالتی است. مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما در پی بروز حاشیه هایی در مراسم...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به مطالب مطرح شده در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد داریوش مهرجویی و همسرش در خصوص سینمای متفکر تاکید کرد: قرار نیست بیانیه‌ای اشتباه خوانده شود. حتما در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران در زمینه سینمای متفکر توضیح خواهم داد که عکس یادگاری با سینمای متفکر گرفتن یعنی چه؟