جمعه 27 مهر 1403

آخرین جزئیات از علت فعال شدن پدافند هوایی کاشان + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آخرین جزئیات از علت فعال شدن پدافند هوایی کاشان + فیلم

اقتصادنیوز: تصاویری از فعال شدن پدافند هوایی در نزدیکی تاسیسات هسته ای کاشان منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ماجرای این تصاویر چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته مطلبی در فضای مجازی منتشر شد که در ادعایی از فعال شدن پدافند هوایی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای کاشان حکایت داشت. حالا گفته می شود پنج شنبه شب، پدافند هوایی در نزدیکی کاشان به دلیل رزمایش دو رینگ جدید پدافندی ارتش برای حفاظت از تاسیسات نطنز فعال شده است. این در حالی است که اطلاعات دقیق دیگری در دست نیست و آنچه در فضای مجازی در این باره دست به دست شده، هنوز از سوی هیچ مقام رسمی در ایران تایید نشده است.

با این حال، اخباری که دست به دست می شود حاوی تصاویری است که در تشریح آن ادعا شده این تصاویر مربوط به مناطقی در اطراف شهر کاشان و در مسیر اتوبان کاشان قم است که شلیک متعدد پدافند هوایی و متعاقب آن حداقل یک انفجار ثبت در آن ثبت شده است.

در همین رابطه، علاوه بر این تصویر در زیر مشاهده می کنید، برخی رسانه های اسرائیلی نیز دست به کار شدند و با استناد به ویدیوی منتشر شده - که هنوز صحت آن تایید نشده - ادعا کردند که انفجار شدیدی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای نطنز در ایران به وقوع پیوست؛ موضوعی که مقامات ایرانی آن را تایید نکرده اند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید