یک‌شنبه 8 مهر 1403

آرای اعضای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک تحمیلی نبود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آرای اعضای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک تحمیلی نبود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: اعضای مجمع به صورت دلی در انتخابات کمیته ملی المپیک رای دادند و رای آن ها تحمیلی نبود.

شهرداری تهران تنها راه ورود و خروج ورزشکاران و اسب هایشان به مجموعه نوروزآباد را مسدود کرده است شهرداری تهران امروز دستور به پلمپ درب مجموعه سوارکاری نوروزآباد تهران داد. این کار اط سوی شهرداری در حالی رخ داده که این مجموعه در حال برگزاری مسابقات با حضور نزدیک به 300 ورزشکار و سوارهایشان بوده است.

حالا شهرداری منطقه 18 اعلام کرده که تنها یکی از مسیر‌های ورود و خروج به این مجموعه را بسته است درحالی که برخلاف گفته‌های شهرداری منطقه 18 تهران و براساس شواهد این مجموعه درب قابل استفاده دیگری ندارد.

مدیر مجموعه سوارکاری نوروزآباد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با با تکذیب کردن صحبت‌های سعیدی مشاور شهردار منطقه 18 تهران، اعلام کرد: از 3 درب مجموعه نوروزاباد 1 درب فعال بوده و 2 درب دیگر چندین سال می‌باشد که بسته بوده، فاقد تردد می‌باشد و هیچ گونه کارایی ندارند.

دادگو مدیر نوروزآباد افزود: شهرداری تهران در خصوص مسدود نمودن درب مجموعه نوروزآباد هیچ توضیحی در این خصوص ندادهو ارائه مستندات و ریز محاسبات عوارضی نیز در کار نبوده است اما او خواهان 10 میلیارد پول است که اجازه بدهد دیوار‌های قسمت شرقی که محل ورود انواع متخلفان و معتادین و بزهکاران میباشد ساخته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها