پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آزادکاران حریفان خود را در بازی‌های کشورهای اسلامی شناختند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آزادکاران حریفان خود را در بازی‌های کشورهای اسلامی شناختند

تهران - ایرنا - قرعه‌کشی پنج وزن نخست پیکارهای کشتی آزاد در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به‌گزارش ایرنا، نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی، از ساعت 13 امروز (چهارشنبه) در شهر قونیه ترکیه به مصاف حریفان خود می‌روند.

نتایج قرعه‌کشی کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم که با حضور 10 نفر برگزار می‌شود، رضا مومنی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف وحیداف از تاجیکستان می‌رود.

در وزن 65 کیلوگرم که 10 آزادکار حضور دارند، مرتضی قیاسی نماینده کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو در دور نخست اول به مصاف حمزه آلاجا از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با حاجی علی‌اف دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره و برنز المپیک از جمهوری آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 74 کیلوگرم که 12 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، محمدصادق فیروزپور در دور نخست با اریلماز از ترکیه کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور بعد به مصاف ایساکوف از اردن می‌رود.

در وزن 86 کیلوگرم که 8 نفر شرکت کردند، علیرضا کریمی در دور اول با کاریپبایف از قرقیزستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران الجزایر و چاد می‌رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، مجتبی گلیج در دور نخست به مصاف بایس کوباتوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با ماحمدبکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات اوزان فوق امشب با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها