جمعه 28 اردیبهشت 1403

آزادی 5 زندانی به همت پزشکان خیر و بسیج جامعه پزشکی یزد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آزادی 5 زندانی به همت پزشکان خیر و بسیج جامعه پزشکی یزد

ذاکری گفت: به دنبال فعل حسنه آزادسازی زندانیان به مناسبت روز پزشک به همت پزشکان و بسیج جامعه پزشکی یزد زمینه آزادی 5 زندانی فراهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ذاکری رییس بسیج جامعه پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به ویژه برنامه آزادی تعدادی از زندانیان یزد در روز پزشک اظهار کرد: به دنبال فعل حسنه آزادسازی زندانیان به مناسبت روز پزشک به همت پزشکان و بسیج جامعه پزشکی یزد زمینه آزادی 5 زندانی فراهم شد.

ذاکری افزود: در ابتدای امر با همت پزشکان خیر یزد زمینه آزادی سه زندانی فراهم بود اما در ادامه با همراهی دکتر سلیمانی رییس بیمارستان شهید صدوقی یزد، هزینه آزادی دو زندانی دیگر نیز فراهم شد.

وی ضمن قدردانی از پزشکان خیر استان یزد گفت: پزشکان به عنوان مبارزین خط مقدم مقابله با کرونا، خدمات شایسته ای ارائه داده اند اما انسان دوستی آن ها تنها به حرفه ان ها خلاصه نمی شود و با چنین اقداماتی زمینه ساز فرهنگ نوعدوستی و فداکاری می شوند.

ذاکری تصریح کرد: در دوسال اخیر شاید مردم ما بیش از سالهای قبل قدردان خدمات جامعه پزشکی و کادر درمانی باشند چرا که مدافعان سلامت عاشقانه در راه نجات جان بیماران دردمند و گرفتار بیماری کرونا مجاهدانه جنگیدند، به شهادت رسیدند و مبتلا شدند اما لحظه ای در خدمت رسانی خللی وارد نشد و این همت والا شایسته تقدیر و ستایش است.