جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

نظر کوتاهی است که از دل یک خبر کوتاه‌تر می‌آید؛ اما می‌تواند عمق نگاه و نحو مدیریت را نشان دهد. تیتر خبر را روزنامه کیهان نوشته است: «تحریمی‌ها را تحریم کنید»؛ آن‌هم در بخش اخبار ادبی و هنری. دقیق مشخص نیست که این‌یک دستورالعمل قطعی است یا فضاسازی برای تحمیل طرح و نقشه‌ای که از قبل برنامه‌ریزی‌شده؛ هرچه هست یک نگرش کلان را بی‌تعارف روشن می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، همزمان با بزرگداشت باشکوه سالگرد شهادت خادم‌الرضا (ع) حاج قاسم سلیمانی در کرمان و حضور انبوه عاشقان و دلدادگان، با اقدام بزدلانه کوردلان و دشمنان ایران اسلامی، بیش از 100 تن از هموطنانمان به فیض شهادت نائل آمدند و جمع کثیری نیز مجروح شدند. به دنبال این حادثه تروریستی و اعلام عزای عمومی در کشور، با دستور تولیت آستان قدس رضوی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اختتامیه دومین نمایشگاه ملی «رصتا» امروز چهارشنبه 13 دی با حضور صاحبان سکو‌های نمایشی، برخی مسئولان صداوسیما و ساترا برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی شهید سلیمانی را تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در پرتو آموزه‌های حضرت فاطمه (س) دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و رییس دانشگاه آزاد اسلامی از طرح روخوانی و روان خوانی قرآن کریم با مشارکت آستان قدس رضوی، رونمایی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پس از رونمایی از مصحف رضوی، گنجینه کتابخانه آستان قدس رضوی در برنامه‌ای به مناسبت میلاد حضرت عیسی (ع) نسخه خطی سرودهای مسیحی موسوم به شاراکان را معرفی و رونمایی کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیران بخش‌های مختلف جشنواره فرهنگی هنری رضوی در رشته‌های گرافیک، خوشنویسی و عکس جزییات بخش‌های مختلف این رویداد را بیان کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در آیین نکوداشت دکتر علی رواقی گفت: بسیار مفتخر هستم که در زمان حیات این استاد ارزشمند انجمن میزبان بزرگشت وی بوده و زمینه معرفی گوشه‌ای از سلوک علمی - فرهنگی و میراث گرانسنگ ایشان فراهم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وقف، بستر مناسبی برای هر جامعه‌ای است که از طریق این سنت حسنه می‌توان نیاز‌ها و مشکلات حوزه‌های مختلف در آن را برطرف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی روز جاری مورخ 11دی‌ماه 1402 عرضه اولیه شرکت نخریسی و نساجی خراسان با نماد «نخریس» به روش ترکیبی به انجام می‌رسد. نماد معاملاتی «نخریس» در بازار دوم فرابورس درج شده و 300میلیون برگه سهم معادل 12درصد از کل سهام شرکت عرضه اولیه می‌شود. آخرین شرکتی که در گروه منسوجات عرضه شد، شرکت «نطرین» بود که در شهریور سال 97 در بازار اول فرابورس مورد معامله قرار گرفت. با این اوصاف «نخریس» پس از یک‌هزار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استاد رواقی عصاره‌ای از دانش، خرد و فروتنی است.

وب‌گاه الف

جبلی در افتتاح نمایشگاه رصتا با اشاره به سریال «سووشون» که در نمایش خانگی تولید شده است، بیان کرد: داستان هم باید با فضای بین‌المللی تناسب داشته باشد. سریال «سلمان فارسی» یا سریال «موسی (ع)» همزمان برای دیده شدن در فضای بین‌المللی تولید می‌شوند و این ظرفیت هم در صداوسیما و هم در فضای بین‌المللی قابل پخش است، از داستان «سووشون» هم مطلعم و داستان خوبی دارد.