جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به دولت اجازه داد از طریق روش‌های قانونی نسبت به تهاتر بدهی خود به آستان قدس رضوی اقدام کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به دولت اجازه داد از طریق روش‌های قانونی نسبت به تهاتر بدهی خود به آستان قدس رضوی اقدام کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست رئیسی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه برگزار شد.

خبرگزاری میزان

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به دولت اجازه داد از طریق روش‌های قانونی نسبت به تهاتر بدهی خود به آستان قدس رضوی اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم

حضور نداشتن یک دونده در لیست مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، انتقاد مربی او و یک مسئول را به دنبال داشت و البته یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون نیز دلایل این عدم حضور را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی در 22 بهمن‌ماه 1379 خاطره سفر به مشهد را روایت کرده ایت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی با بیان این که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم، پیشگیری محوری و تقویت نظام شبکه‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های نخست نظام سلامت کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای دولت مردمی تا امروز، دو هزار و 664 پروژه بهداشتی به بهره برداری رسیده است و یک هزار و 800 پروژه بهداشتی دیگر نیز طی ماه‌های آینده برای تقویت...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در پویش ملی سلامت حدود 10 میلیون نفر مشکوک به فشار خون بالا بودند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: در حوزه تولید دارو نیز به خودکفایی 99 درصدی رسیدیم که 40 درصد این داروهای تولیدی به همت شرکت های دانش بنیان است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت علمی دانشگاه اهل‌بیت (ع) می گوید تنها تولیدات هنری شنیداری که با استفاده از تاریخ به مسئله هویت حماسی خودآگاه یا ناخودآگاه پرداخته است، موسیقی هیأت‌های مذهبی‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز جمعه (20 بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه روایت پیشرفت که با موضوع تشریح دستاورد‌های دو ساله دولت مردمی سیزدهم که در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار شده است، با تبریک فرارسیدن ایام فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نمایشگاه، رویدادی اثربخش و بدیع در حوزه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمال یزدانی مشاور محتوایی انیمیشن «ساعت جادویی» که در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور دارد درباره اهداف و ایده ساخت این انیمیشن بلند عنوان کرد: هدف ما ساخت اثری درباره واقعه مسجد گوهرشاد بود و ایده ساخت این انیمیشن را از طریق پژوهش‌هایی که در این زمینه وجود داشت و حتی مصاحبه‌هایی که در سراسر کشور گرفته بودیم، پرورش دادیم. در واقع روایت افرادی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس صداوسیما از پخش مناظره‌های ضبط شده انتخاباتی خبر داد و شبکه‌های رادیویی در جشن فجر انقلاب اسلامی، هم‌نفس با مردم انعکاس‌دهنده

وب‌گاه الف

معاون رییس‌جمهور گفت: به گواهی اطلاعات دقیق، آمار موجود و انتشار اطلاعات در مراجع بین‌المللی، کشور ایران در اکثر زمینه‌ها پیشرفت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیستم بهمن 1379 بیشتر در مورد انتخابات اسراییل و تاثیر آن بر خاورمیانه نوشته است.