جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه فرارو

قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان می‌گوید که آنالیز انجام شده در فینال را مو به مو انجام داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، آسمان ما ایرانی‌ها هشت طبقه دارد از آسمان هفتم که عبور کنی جایی داری به نام طیقه هشتم از ملکوت که آنجا با هر اعتقاد و مسلکی امیدواری برای تسکین و شفاست. حرم امن رضوی (ع) در شهر مشهد که یک ایران فرش این بارگاه و صحن بزرگ آن است در آخرین روز ماه صفر مصادف با 25 شهریور شاهد حضور بیست و پنج میلیونی مردمی بود که با هزار امید خود را به آنجا رساندند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد دانشگاه گفت: تاریخ بی نیازی انسان از خدا به پایان رسیده است؛ ولی این تاریخ پایان بشر نیست! آغاز نیاز نوین بشر به ارتباط مجدد با خداست.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و پنجم شهریور در سفر مشهد به سر می‌برد و روزنوشت‌هایی از این سفر دارد.

وب‌گاه فرارو

نقطه مرکزی حرم که محل دفن علی بن موسی الرضاست، به روضه منوره مشهور است و فضایی چهارگوش با طول و عرض تقریبی 10 متر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس جمهور که برای بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائرین حرم مطهر رضوی در روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا (ع) در مشهد حضور دارد، با تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع امنیت در این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر امیر سلمانی رحیمی میگوید امام رضا در مناظرات با سعه صدر بالایی شرکت میکردند به طوری که اگر طرف های مقابل اظهار ناراحتی و یا حتی به پیامبر و قرآن توهین میکردند ایشان به بحث و گفتگو با آنها ادامه میدادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح شنبه «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور از مواکب حرم رضوی بازدید و از آخرین اقدامات انجام شده برای پذیرایی از زائران رضوی آگاه شد. همچنین رئیس جمهور از چایخانه امام حسن مجتبی (ع) بارگاه مطهر رضوی نیز باید و خادمان دیدار و گفتگو کرد. رئیسی از تلاش‌های آستان قدس رضوی بویژه خادمان بارگاه منور رضوی و مجموعه‌های مردمی در میزبانی شایسته از زائران تقدیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قدیمی‌ترین عکس‌هایی که از حرم مطهر رضوی را ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قدیمی‌ترین عکس‌هایی که از حرم مطهر رضوی ثبت شده است را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر فوری نوشت: قدیمی‌ترین عکس‌هایی که از حرم مطهر رضوی ثبت شده است، منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: این تصاویر، قدیمی‌ترین عکس‌هایی هستند که از حرم مطهر رضوی ثبت شده است و برخی از آنها در مجموعه آستان قدس رضوی و برخی دیگر در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نگهداری می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

«هفت سال پیش اربعین رفتم کربلا و دیدم با چه عشقی از زائران میزبانی می‌کنند. آنجا ایده موکب زدن در مسیر منتهی به حرم رضوی به ذهنم آمد. وقتی برگشتم گفتم من موکب می‌زنم هرکس همراه است بسم‌الله»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این تصاویر، قدیمی‌ترین عکس‌هایی هستند که از حرم مطهر رضوی ثبت شده است و برخی از آنها در مجموعه آستان قدس رضوی و برخی دیگر در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نگهداری می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و چهارم شهریور در مورد گزارش سازمان بازرسی کل کشور در مورد حوادث خرم‌آباد نوشته‌است. او همچنین به چند جلسه و نشست سیاسی نیز اشاره کرده‌است.