جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو در ایام پایانی ماه صفر همراه با عزاداران در ایام رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) است.

وب‌گاه فرارو

روز‌های ابتدایی شهریورماه سال 1369 مردم ایران به سوگ یکی از مراجع عظیم الشان تقلید نشست. آیت الله سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی، زاده 31 تیرماه 1276 در نجف اشرف بود. آیت الله مرعشی نجفی از سادات مرعشی است که پس از سی و سه واسطه به امام سجاد (ع) میرسند.

خبرگزاری مهر

کتاب «آشنایی ایرانیان با اسلام در عصر نبوی» نوشته محمد باغستانی کوزه گر توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مرعشی از وقت خودش، از زندگی خودش، از عمر خودش میزد برای مردم. او تا آخر عمر هیچوقت مستطیع نشد و به حج تمتع نرفت. یعنی همیشه فقیر بود و غنی نشد. این مرجع تقلید هیچوقت قوت یک سال کامل خود و خانواده را نداشت. ایشان معتقد بود که تا زمانی که با مردم زندگی نکنی؛ آنها را درک نمی‌کنی و نمی‌توانی مرهم درد مردم باشی. روحانی باید صدای درد مردم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / روزهای ابتدایی شهریورماه سال 1369 مردم ایران به سوگ یکی از مراجع عظیم الشان تقلید نشست. آیت الله سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی، زاده 31 تیرماه 1276 در نجف اشرف بود. آیت الله مرعشی نجفی از سادات مرعشی است که پس از سی و سه واسطه به امام سجاد (ع) میرسند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به نشر از برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت «فرهنگ رضوی» برای دهه پایانی ماه صفر؛ از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) توسط این انتشارات خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های دهه آخر ماه صفر و ایام شهادت امام هشتم شیعیان ارتقای اثر بخشی معرفتی و تحقق زیارت متعالی و ارتقای کمی و کیفی خدمت فرهنگی و تسهیلات زیارت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم بابایی مسئول شبکه تلویزیونی «خبر 2» رسانه ملی گفت: همه هموطنان ما در سراسر کشور می‌توانند با جست‌وجوی مجدد در دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیون خود، شبکه خبر 2 را روی کانال 16 دریافت کنند. وی با بیان اینکه شبکه «خبر 2» تلویزیون روی ماهواره‌های بدر و اینتل‌ست برای مخاطبان خارج از کشور نیز قابل دریافت است افزود: پخش آزمایشی این شبکه 13 مرداد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام احمد مروی در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد؛ ضمن گرامی‌داشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تسلیت ایام اربعین حسینی، نسبت به اهمیت جایگاه دستگاه سیاست خارجی تأکید و خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه دستگاهی بسیار مهم و اثرگذار بوده که باید دیپلماسی کشور را بر اساس سه کلیدواژه...

خبرگزاری مهر

محسن پرویز می‌گوید اگر بدون مطالعه کافی وارد حوزه نگارش کتب تاریخی شویم و از ابعاد مختلف یک ماجرا را نبینیم طبیعتاً آسیب ایجاد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور خارجه در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی ضمن موافقت با پیشنهاد تشکیل کارگروه امام رضا (ع) در وزارت امور خارجه تأکید کرد که درخصوص تشکیل این کارگروه، پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.