جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

امیرعبداللهیان در روز پنجشنبه در سفری به خراسان رضوی با امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مرحوم هاشمی رفسنجانی در خاطرات شنبه، 15 شهریور 1376 خود نوشت:... آقای عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی آمد. ظهر میهمانم بود. قرار شد سفری به مشهد بروم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: شصت سال تلاش بی دریغ در احیاء امر امامت و دفاع از حریم ولایت امیرمؤمنان علیه السلام، آبرویی جاودانه به علامه میرحامد حسین عنایت کرد. گل‌های خوش بوی عبقات او، رایحه عدیم المثالِ هویتِ اسلام ناب را به مشام حق جویان و حقیقت طلبان رساند و عرصه تازه‌ای در امامت پژوهی فراروی شرف الدین‌ها، امینی‌ها و مظفرها گشود.

خبرگزاری مهر

کوفه پس از شهادت حسین (ع) تا چند قرن بعد، روی خوش ندید و همواره درگیر صحنه‌های خونین بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: بعد از گذشت حدود یکسال از عمر دولت رییسی، یاسر جبراییلی از حامیان سرسخت روی کار آمدن رئیسی، انتقادهای تندی از قوه مجریه و خصوصا تیم اقتصادی دولت را آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه تلویزیونی «خبر 2» که بیش از یک سال از طریق سامانه‌های اینترنتی در دسترس عموم است، از 12 شهریور پخش آزمایشی خود را در بستر پخش زمینی دیجیتال و پخش ماهواره‌ای آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه تلویزیونی «خبر 2» که بیش از یک سال از طریق سامانه‌های اینترنتی در دسترس عموم است، از یک شنبه 12 شهریور پخش آزمایشی خود را در بستر پخش زمینی دیجیتال و پخش ماهواره‌ای آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، به پیشنهاد محمد خراسانی‌زاده، رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد هنری را منصوب کرد. بر این اساس، مصطفی گودرزی، سید عباس میرهاشمی، مسعود نجابتی، بهمن عبدی، احمد عبدالرضایی، منیژه آرمین، زهرا رهبرنیا، نادر قشقایی، امیر عبدالحسینی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی، اعضای شورای سیاستگذاری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تجلیل از مجاهدان یک وظیفه همگانی است، گفت: جمهوری اسلامی حمایت از تمام مستضعفان و مجاهدان را وظیفه خود می داند.

خبرگزاری تسنیم

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی، اعضای شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» تولیت استان قدس رضوی در دیدار هیأت اجرایی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»، با اشاره به اینکه برگزاری هفت دوره گذشته این اجلاس که با همکاری آستان قدس و هر سال قوی‌تر از قبل برگزار شده، تصریح کرد: تجلیل از مجاهدان یک وظیفه همگانی است. تولیت آستان قدس رضوی همچنین به تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبائی»...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی (ع) با اشاره به راه‌اندازی فراکسیون پارلمانی کشورهای محور مقاومت اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت از مستضعفان و مجاهدان را وظیفه خود می‌داند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت استان قدس رضوی در دیدار هیئت اجرایی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» گفت: تجلیل از مجاهدان یک وظیفه همگانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز در گفت‌وگویی با عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سیاست‌های اقتصادی و ارزی دولت رئیسی را واکاوی کرد.