دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آسمان کرونایی ایران هرروز آبی تر از دیروز!

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
آسمان کرونایی ایران هرروز آبی تر از دیروز!

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزای فارس، کرونا در ایران بی رمق شده و علی رغم بروز زیر سویه جدید در کشور این روزها شراط کرونایی ایران مطلوب بوده و آرامش خوبی بر وضعیت کرونایی کشور حکمفرماست.

به طوری که بنا به گفته جماعتی، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا وضعیت کرونا در کشور، ثابت مانده و رو به افزایش نیست. بر اساس پیش بینی‌ها باتوجه به ساختار ویروس، جهش‌های صورت گرفته در آن، ابتلای طبیعی بخشی از مردم کشور به کرونا و نیز واکسیناسیون در ابعاد گسترده، شاهد بستری و مرگ و میر پایین موج هشتم هستیم و امیدواریم با کاهش موارد کرونا در سایر کشورها، در آینده نزدیک شاهد اعلام پایان پاندمی کرونا باشیم.

همچنین بر اساس آخرین وضعیت اعلامی از سوی وزارت بهداشت، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته های گذشته صفر بوده و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از 6 به 4 شهر کاهش یافت.

همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از 122 به 102 شهر کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از 320 به 342 شهر کاهش یافت. پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید وضعیت کرونایی ایران رنگ بندی کرونایی وضعیت آبی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است