دوشنبه 16 مهر 1403

آغاز محدودیت تردد یک هفته‌ای در محورهای مازندران / پیش‌بینی حضور 5 میلیون مسافر در تعطیلات نیمه خرداد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آغاز محدودیت تردد یک هفته‌ای در محورهای مازندران / پیش‌بینی حضور 5 میلیون مسافر در تعطیلات نیمه خرداد

یدالله جهان‌تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی و تردد یک هفته‌ای در راه‌های استان مازندران گفت: این محدودیت‌ها از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران خبر داد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:16 تا 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود. به گفته جهان تاب تردد انواع وسیله نقلیه در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده 15 و 16 خرداد از ساعت 13 تا 24 از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه در همین مسیر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران می‌شود. وی افزود: تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای نیروهای انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیرهای مجاز جریان ترافیکی، از ساعت 12 امروز چهارشنبه 11 خرداد تا صبح دوشنبه 16 خرداد در مسیر رفت و برگشت جاده‌های کرج، چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است. رئیس پلیس راه مازندران اظهار داشت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امشب و نیز از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه (فردا)، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه (12 تا 16 خرداد امسال) ممنوع است. به گفته جهان تاب تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 یکشنبه هفته آینده چهاردهم خرداد، مسیر رودهن به آمل ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت 16 تا 24 همان روز، مسیر آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد شد. رئیس پلیس راه مازندران می‌گوید: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از امروز تا جمعه (11 تا 13 خرداد امسال) از ساعت 12 تا 24 مسیر رفت و برگشت جنوب به شمال شامل محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر ممنوع است. جهان تاب، مسیر رفت و برگشت شمال به جنب شامل محور تهران، سوادکوه قائم شهر را برای تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده 14 و 15 خرداد ممنوع اعلام کرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی روزهای آینده بیش از 5 میلیون مسافر وارد استان می‌شود. روح‌الله سلگی با بیان اینکه تمهیدات لازم با محوریت استاندار مازندران در زمینه برنامه‌ریزی سفر اندیشیده شده است، افزود: ستاد تسهیلات سفر نیز در مازندران تشکیل شده است. وی با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله آب، برق، گاز، اورژانس و سایر، تصریح کرد: احتمال اینکه مصرف برخی اقلام غذایی از جمله آرد و نان بیشتر شود، وجود دارد که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و باید آرد بیش از جمعیت ثابت استان در نظر گرفته شود.

به گزارش بلاغ، مسئولان مازندران پیش بینی کرده‌اند درتعطیلات نیمه خرداد 5 میلیون مسافر به این استان سفر کنند به همین دلیل 110 گروه گشت پلیس با بییش از 200 مأمور پلیس در محورهای سه گانه استان مستقر می‌شوند. انتهای پیام /