یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

پلیس آلمان فردی که روی سقف ورزشگاه محل بازی آلمان در دورتموند رفته را بازداشت کرد.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان به پیروزی این تیم مقابل دانمارک و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونیو رودیگر ستاره بی چون و چرای تیم ملی آلمان در بازی برابر دانمارک بود.

وب‌گاه الف

در حالی که به فاصله یک هفته از دوره اول انتخابات، روز جمعه 15 تیرماه مجددا انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم برگزار خواهد شد که به گفته یک کارشناس اقتصادی باید دو نماینده‌ای که با یکدیگر رقابت می‌کنند تا روز انتخابات مواضع اقتصادی خود را شفاف‌سازی کند.

وب‌گاه عصر ایران

دیشب در اولین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024، ایتالیا در ورزشگاه برلین به مصاف سوئیس رفت و 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد. آلمان نیز در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با گل‌های کای هاورتز در دقیقه 53 و جمال موسیالا در دقیقه 68 از سد دانمارک گذشت.

خبرگزاری مهر

در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا، تیم های ملی فوتبال اسپانیا و گرجستان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم

داور المپیکی کشتی ایران می گوید فرنگی کاران خیلی نباید در بحث پسیو به عنوان یک تاکتیک نگاه کنند و آزادکاران هم باید مراقب دیسکالیفه شدن باشند.

خبرگزاری مهر

کتاب «یک روایت معتبر درباره گوادلوپ؛ آخرین تلاش در جهت حفظ منافع» نوشته ابوالقاسم شهریاری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های اروپا رو در روی اسلواکی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه الف

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان از جذب 450 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این سرمایه‌ها از کشورهای چین، اتریش، هلند، کره جنوبی، سوئیس و آذربایجان در پروژه‌های مختلف استان جذب شده است.

وب‌گاه ورزش سه

دومین روز از مرحله یک هشتم یورو 2024 امروز با دو بازی جذاب برگزار خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتبال سوئیس یک رکورد آماری ملی را به نام خود ثبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ایلکای گوندوگان، کاپیتان تیم ملی آلمان، تایید کرد که تیمش کمی با خوش شانسی موفق به پیروزی برابر دانمارک شده است.

خبرگزاری دانشجو

فارین پالیسی می‌نویسد: ایران و ایالات‌متحده که زمانی متحد بودند، چند دهه است که روابط پرتنشی را دنبال کرده‌اند. انقلاب 1979 ایران چرخش قابل‌توجهی را در این روابط رقم زد. معترضان دانشجو با تسخیر سفارت آمریکا در تهران، بیش از 50 آمریکایی را به مدت 444 روز گروگان گرفتند. امروز، ساختمان قدیمی سفارتخانه تبدیل به موزه‌ای به نام لانه جاسوسی شده است که شکایات ایران از ایالات‌متحده را به تفصیل...