یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه الف

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه رشد جمعیتی کشور اگر چه نزولی بوده ولی منفی نشده است، گفت: شدت شیب کاهش جمعیت کشور در سال گذشته نسبت به سال 1401 در کشور کاهش یافت که این نشان از موثر بودن سیاست‌های جوانی جمعیت طی چند سال اخیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

افت تدریجی رضایت از رئالیتی‌شوی مافیایی «پدرخوانده» در پلتفرم فیلم‌نت، نشان‌دهنده قرارگیری این اثر در شرایط نزولی است.

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی تیم ملی آلمان مقابل دانمارک و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو درآمد قابل توجهی نصیب فدراسیون فوتبال این کشور کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدافع راست انگلیس که این روزها در یورو 2024 برای تیم ملی خود پا به توپ شده است، امروز سوژه فضای مجازی داخل ایران شد.

خبرگزاری تسنیم

روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی اعلام کرد که کارخانه شرکت خودروسازی فورد آمریکا در کلن آلمان دست به تعدیل نیروی قابل توجهی در سطح مدیریتی زده و احتمالا در حال ترک کردن این کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با هدف تمرکز گرایی از تهران و توجه به تمامی نقاط کشور، نشست نقد و بررسی مجموعه فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» که شامل چهار فیلم «ارفاق»، «شریف»، «دآبر» و «برنو» است، نهم تیرماه توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» و با همکاری انجمن سینماجوانان در سینما شهرسبز لاهیجان برگزار شد. نواب محمودی فیلمساز و رییس انجمن سینمای جوان دفتر لاهیجان به عنوان مجری و کارشناس...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره قانون کار در کشور آلمان برای افراد زیر سن قانون که شامل ستاره تیم او نیز می‌شود واکنشی جالب نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به طور کلی یکی از روش‌های بررسی میزان پیشرفت واقعی در یک بخش اقتصادی، مقایسه دیگر منابع و شاخص‌های آن عرصه با آمار و شاخص‌های ارایه شده از سوی ذینفعان مختلف در آن بخش است. در همین راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال‌های اخیر آمار‌های متنوعی از بهبود کیفیت و سرعت اینترنت، به عنوان زیرساخت اصلی اقتصاد دیجیتال ارائه کرده است، از جمله اینکه...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه ایتالیایی به نخستین حضور «گئورگی گولسیانی» در رقابت های جام ملت های اروپا در سن 33 سالگی واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

دیدار دو تیم آلمان و دانمارک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به دلیل رعد و برق و بارش شدید باران با اعلام فدراسیون فوتبال اروپا به‌صورت موقت، متوقف شد. این توقف بازی موجب شد تا دو هوادار خوشحال دانمارکی از فرصت استفاده کنند و زیر آبشار ایجاد شده در استادیوم وستفالن دوش بگیرند. تصاویر این لحظه جالب به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد مایکل اولیور در دیدار برابر دانمارک انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنالنا بورک درباره علت هزینه هنگفت آرایشگرش توضیحات جالبی ارائه کرده است.

خبرگزاری مهر

یک روزنامه ایتالیایی به نخستین حضور «گئورگی گولسیانی» در رقابت های جام ملت های اروپا در سن 33 سالگی واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی رئال مادرید، می‌گوید مشتاق بازی برابر اسپانیا در یورو است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری «سما» کاتس گفت: در صورتی که ایران، یمن، سوریه، عراق و کشورهای خاورمیانه بخواهند با اسرائیل تسویه حساب کنند، تل آویو سلاحی در اختیار دارد که می تواند موازنه را برهم بزند.