یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه گسترش

اعلام سیاست دولت برای ساخت 4 میلیون واحد مسکونی، یک سیگنال مثبت به بازار ارسال کرد. حتی اگر تنها 2 میلیون واحد مسکونی نیز ساخته شود، این اقدام همچنان تأثیری بر بخش سرمایه‌گذاری مسکن خواهد داشت. کاهش قیمت مسکن نیز ناشی از سیاست‌ها و شعارهای دولت بود که اعلام شد دولت قصد دارد نقش فعالی را در این زمینه ایفا کند و بازار به استحکام خود بازگردد. در صورت عدم ادامه این تلاش، قیمت‌های مسکن ممکن...

وب‌گاه ورزش سه

حامیت آلتین‌تاپ، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه، می‌گوید هدف آن‌ها کسب عنوان قهرمانی در یورو 2024 است.

خبرگزاری تسنیم

جدال تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و اسلواکی در پایان 90 دقیقه با تساوی همراه بود تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

خبرگزاری تسنیم

ترکیب تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و گرجستان در یورو 2024 مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان در چهار بازی آلمان در یورو تا اینجا از همه بازیکنان فهرست تیم ملی به جز یک نفر استفاده کرده است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عصر ایران

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید و تیم ملی آلمان، با طرحی جالب و منحصر به فرد از دونر کباب روی کفش‌های جدیدش، بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای اروپایی در حالت «چارلی» قرار گرفتند که بالاترین سطح امنیتی در پایگاه‌های نظامی این کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای اروپایی در حالت «چارلی» قرار گرفتند که بالاترین سطح امنیتی در پایگاه‌های نظامی این کشور است.

وب‌گاه ورزش سه

راسموس هویلوند، مهاجم دانمارک، پس از حذف مقابل آلمان اعلام کرد که احساس گناه می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس با انتشار پیامی احساسی در اینستاگرام خطاب به هواداران رئال مادرید گفت امروز رسما آخرین روز او به عنوان بازیکن رئال مادرید است.

وب‌گاه عصر ایران

حضور لامین یامال، پدیده 16 ساله تیم ملی اسپانیا، در بازی امشب مقابل گرجستان در یورو 2024 به دلیل قوانین کار آلمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. طبق این قانون، افراد زیر 18 سال بعد از ساعت 20:30 حق کار کردن ندارند و با توجه به زمان احتمالی بازی و فعالیت‌های بعد از مسابقه، یامال ممکن است مشمول جریمه شود.

وب‌گاه ورزش سه

پلیس آلمان هویت فردی که دیشب از سقف استادیوم دورتموند بالا رفته و باعث نگرانی در جریان دیدار آلمان و دانمارک شده بود را فاش کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یورواستات از واردت نفت ایران توسط دو عضو رسمی اتحادیه اروپا در سال جاری با وجود تحریم‌ها خبر داد و اعلام کرد: ترکیه نیز برای نخستین بار طی 4 سال گذشته از ایران نفت وارد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در اتفاقی عجیب و غافلگیرکننده، یک هوادار 21 ساله بدون بلیت و با عبور از موانع امنیتی، خود را به سقف ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک رساند و باعث وقفه در بازی آلمان و دانمارک در یورو 2024 شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پلیس برای دستگیری این فرد مجبور به دخالت در بازی شد.

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی 2-0 آلمان مقابل دانمارک در رسانه‌های ورزشی دنیا بازتاب گسترده‌ای داشته و از آن به عنوان یک جدال کلاسیک در تاریخ یورو یاد می‌شود.