دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

دور حذفی رقابت‌های یورو 2024 از امروز با دو بازی حساس و تماشایی آغاز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد سردار آزمون به جمع‌بندی نهایی در مورد آینده خود رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک مقام ارشد آمریکایی و یک منبع آگاه، دولت بایدن در حال مذاکره با رژیم صهیونیستی و اوکراین درباره امکان انتقال سامانه‌های قدیمی دفاع هوایی پاتریوت به اوکراین است که در حال حاضر در اراضی اشغالی فلسطین مستقر هستند.

وب‌گاه ورزش سه

یوفا تصمیم گرفت که از دنی ماکلی در ادامه رقابت‌های یورو 2024 استفاده نکند.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم پیشین آرسنال ناامید‌کننده‌ترین تیم یورو 2024 را نام برد.

خبرگزاری تسنیم

پورتال مشهور فوتبال جهان 10 بازیکن برتر مرحله گروهی یورو 2024 را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرنوشت چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2024 مشخص شد. بر این اساس چهار تیم لهستان، فرانسه، ژاپن و اسلوونی با برتری برابر حریفانشان راهی نیمه نهایی شدند. در این بین ژاپن تنها تیمی بود که در این مرحله ست نداد و توانست حریفش کانادا را در سه ست پیاپی شکست دهد. سامورایی‌ها حالا یک قدم تا دیدار نهایی فاصله دارند و می‌توانند با برتری...

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد سردار آزمون به جمع بندی نهایی در مورد آینده خود رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

اولین توسعه جدی طراحی بال پرنده با آلمان نازی و هواپیمای Ho 229 ساخت کمپانی Horten که یک شرکت کوچک فعال در زمینه ساخت هواپیما بود آغاز شد. Ho 229 به عنوان یک جت جنگنده برای سرنگونی هزاران بمب افکن متفقینی که با بمباران شبانه روزی صنایع آلمان نازی، جبهه دومی ایجاد کرده بودند طراحی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر چچن اعلام کرد که به بیش از 200 فلسطینی آواره غزه در محله‌ای تازه تاسیس در گروزنی، پایتخت جمهوری چچن روسیه که اکثریت جمعیت آن مسلمان است، آپارتمان داده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در دنیای امروز، خودروهایی با قدرت 1000 اسب بخار و بیشتر دیگر عجیب و غریب نیستند. شاید این موضوع کمی ترسناک باشد، اما واقعیت دنیای خودرو همین است. با این حال، حدود چهار دهه پیش، چنین قدرت‌هایی غیرقابل تصور بود و فقط در قلمرو خودروهای افسانه‌ای و کارت‌های مسابقه‌ای وجود داشت. یکی از این غول‌های افسانه‌ای، فراری تستاروسا تیونینگ شده توسط Koenig Specials بود. این خودرو در بالاترین سطح تیونینگ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اسناد دادگاهی در روسیه، بانک یونی کردیت ایتالیا به دلیل رها کردن قرارداد خود در سرمایه گذاری مشترک بین شرکت گازپروم روسیه و لیند آلمان به پرداخت 448.2 میلیون یورو (479.44 میلیون دلار) محکوم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با به پایان رسیدن مرحله گروهی رقابت های یورو 2024 حالا باید منتظر شروع شدن دور حذفی باشیم و باید دید که در مرحله حذفی این رقابت ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود به هدف اصلی خود و به قهرمانی برسد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت فولکس واگن آلمان در یک توافق 4.68 میلیارد یورویی، وارد یک سرمایه گذاری مشترک با سازنده خودروهای برقی مستقر در آمریکا یعنی شرکت ریویان Rivian شد.