دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

روبرت آندریش، ستاره آلمان، در نشست خبری بازی با دانمارک گفت همه چیز در اردوی مانشافت مهیای پیروزی و صعود به یک چهارم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه به ژاپن درباره برگزاری رزمایش نظامی نزدیک مرزهای این کشور هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، در نشست خبری پیش از بازی با دانمارک گفت آلمان به سبک بازی گذشته برنمی‌گردد و شرایط خوبی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

یانیک وسترگارد، مدافع دانمارک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلمان گفت تیمش می‌خواهد میزبان یورو را در خانه‌اش شکست بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه ویژه اقدام مالی (اف‌ای‌تی‌اف) امروز - جمعه - اعلام کرد که ایران همچنان در فهرست سیاه پولشویی این گروه باقی خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

کسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، در آستانه بازی با آلمان برای ژرمن‌ها خط و نشان کشید و گفت تیمش از حریف نمی‌ترسد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت خارجه آلمان در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی بربوک و باقری کنی به نقل از وزیر خارجه آلمان نوشت: «باید به هر قیمتی از تشدید بیشتر تنش‌ها جلوگیری شود و ایران نیز باید به این امر کمک کند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستین اریکسن امروز در تمرین تیم ملی دانمارک حضور نداشت و رسیدن او به بازی فردا مقابل آلمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابیان رویز بازیکن تیم ملی اسپانیا با 8.60 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این مرحله انتخاب شد. بعد از رویز، گیورگی مامارداشویلی از گرجستان، کوین دی بروین از بلژیک، تونی کروس از آلمان و مارک کوکوریا از اسپانیا رتبه‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند. دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی از فردا (شنبه) آغاز خواهد شد. برنامه دیدارهای این مرحله به این شرح...

وب‌گاه ورزش سه

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان هلند، در صحبت‌هایی غیرمنتظره گفت هلندی‌ها پیش از شروع یورو خودشان را بیشتر از آنچه هستند دست‌بالا گرفته بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان در گفت‌وگویی تلفنی با «علی باقری کنی»، سرپرست وزارت خارجه ایران گفت خواستار کمک تهران برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه شد. «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان در گفت‌وگویی تلفنی با «علی باقری کنی»، سرپرست وزارت خارجه ایران گفت خواستار کمک تهران برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه شد. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت خارجه آلمان در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلمان از ایران برای کمک به جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه درخواست کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترکیه؛ پنجمین کشور پربازدید جهان، با جذب حدود 18 میلیون گردشگر در پنج ماه نخست سال 2024 رکورد تازه‌ای را در گردشگری ثبت کرد. آلمان، روسیه و ایران بیشترین گردشگر را به ترکیه فرستاده‌اند.