دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، شیروی افزود: این خبرنگاران علاوه بر تهران در مشهد، قم، اهواز، سنندج، تبریز و اصفهان و شیراز نیز حضور میدانی دارند. وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر رسانه‌های خارجی طی چند دوره گذشته از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، گفت: رسانه‌های 34 کشور‌های اتریش، اسپانیا، استرالیا، امریکا، انگلستان، ایتالیا،...

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا شیروی گفت: بیش از 520 خبرنگار و نماینده 190 رسانه خارجی مقیم و غیرمقیم از 34 کشور جهان با حضور در کشور، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران را پوشش میدانی می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات کشور تعداد شعب سیار اخذ رأی را حدود 15 هزار شعبه اعلام کرد و افزود: رای‌گیری در حدود 90 هزار نقطه در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

سفیر ایران در آلمان گفت: علی‌رغم تلاش برخی از گروه‌های معاند برای ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات، شاهد همکاری خوب پلیس در روند برگزاری انتخابات در آلمان بوده‌ایم.

وب‌گاه تابناک

با پایان دور گروهی رقابت های یورو 2024 در کشور آلمان تکلیف دور حذفی مسابقات یورو مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافع 31 ساله تیم ملی فوتبال آلمان به احتمال زیاد فردا مانشافت را در بازی با دانمارک همراهی خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پدر ناچو فرناندز در مورد دلیل پیوستن پسرش به القادسیه عربستان حرف زد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی داوران شب دوم از مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات یورو 2024 اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مدافع 31 ساله تیم ملی فوتبال آلمان به احتمال زیاد فردا مانشافت را در بازی با دانمارک همراهی خواهد کرد.

وب‌گاه تابناک

فران تورس، مهاجم بارسلونا، می گوید به دلیل قوانین آلمان می‌خواهد لامینه یامال را پس از یورو 2024 تحویل پلیس بدهد. اسپانیا قهرمان شود.

وب‌گاه ورزش سه

دوران دراکان استوکوویچ در صربستان را باید تمام شده دانست و فدراسیون فوتبال این کشور با گزینه های جانشینی او وارد مذاکره شده است.

وب‌گاه ورزش سه

فران تورس، مهاجم بارسلونا، می گوید به دلیل قوانین آلمان می‌خواهد لامینه یامال را پس از یورو 2024 تحویل پلیس بدهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر ایران در برلین از همکاری خوب پلیس آلمان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور خبر داد و گفت که تا الان با هیچ مشکلی مواجه نشده‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرایند اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در شهر فرانکفورت آلمان با حضور پر شکوه ایرانیان مقیم صبح امروز (جمعه 8 تیر 1403 برابر با 28 ژوئن 2024) راس ساعت 8 صبح به وقت محل آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

مارسیانو وینک، بازیکن اسبق آژاکس، با تمجید از لامینه یامال او را ستاره یورو 2024 می‌داند.