دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در واکنش به انتخاب دبیرکل آتی ناتو اعلام کرد: فعالیت مارک ریوت نخست وزیر هلند به این سمت، بعید است که خط خصمانه پیمان آتلانتیک شمالی را در قبال مسکو تغییر دهد.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از این که نخست وزیر هلند اعلام کرد که علاقه مند به تصدی این کرسی است، اعضای کلیدی ناتو از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از آن حمایت کردند.

خبرگزاری تسنیم

یورونیوز و دیگر رسانه‌های غربی نه‌تنها کمترین اشاره‌ای نسبت به قصور محرز حقوقی، اقتصادی، فنی و راهبردی طرف مقابل در قبال توافق هسته‌ای سال 2015 نمی‌کنند، بلکه روایتگری ماجرا را از کاهش تعهدات برجامی ایران آغاز می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویری هوایی از پارکینگی در فرانکفورت آلمان که 60 درصد در فضای اشغال شده صرفه‌جویی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

استاد اسفندیار ایمان زاده هنرمند و مجسمه‌ساز برجسته ایرانی دو روز قبل در 59 سالگی و در سکوت خبری از دنیا رفت و به خاک سپرده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رستمی با اشاره به اینکه «یورو 2024» هنوز هیچ پدیده‌ای نداشته است، توضیح داد: از بازی‌هایی که تا به امروز دیده‌ایم، می‌توان گفت تیم‌ها بسیار وضعیت خوبی دارند. تیم ملی سوئیس واقعا بازی‌های خوبی را از خود ارائه کرده و متأسفانه باید اعتراف کنیم که آلمان هم دارد خوب بازی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگروه «هوشمندسازی و اینترنت اشیاء» در اسفندماه 1402 با مأموریت‌های اصلی رصد فناوری و شناسایی زیست‌بوم، شناسایی چالش‌ها و فرصت‌ها و توسعه فناوری های اولویت دار کشور در زمینه فناوری‌های هوشمندسازی و اینترنت اشیاء با شرکت چندی از متخصصان و متولیان مربوطه ذیل ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل شده است. در واقع، کارگروه هوشمندسازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفانشان را خواهند شناخت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به موفقیت‌ها و لحظات تاریخی تیم‌های آسیایی در جام جهانی پس از هزاره جدید پرداخته است و به موفقیت تاریخی کره جنوبی و ژاپن در جام جهانی 2002 اشاره کرده است. 2002 - تاریخ‌سازی...

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان تیم ملی کرواسی با افسردگی تمام به خانه بازگشتند. دیشب حذف کرواسی از یورو 2024 قطعی شد.

وب‌گاه فرارو

جدال هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال 2024 برای کسب جایزه یک میلیون دلاری این مسابقات از فردا آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یک داوطلب 89 ساله درباره انگیزه خود برای کار در یورو 2024 آلمان صحبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملیحه محمدی، فعال سیاسی اپوزیسیون ساکن آلمان: مردم در صحنه حضور دارند به انتخابات اهمیت می‌دهند و رأی خواهند داد اپوزیسیون حتی هزار نفر آدم هم نمی‌تواند به خیابان‌ها بیاورد. شما سیستمتان دروغ است.

وب‌گاه الف

خبرگزاری تسنیم

یانیک سینر می‌گوید که اکنون تنیسورهای برجسته جهان به دنبال شکست دادن او هستند.