دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه فرارو

بازیکنان آلمان تصمیم گرفته‌اند بخش قابل توجهی از پاداششان در یورو 2024 را به موسسات خیریه بی‌خانمان‌ها اهدا کنند.

وب‌گاه فرارو

با پایان دیدار‌های مرحله گروهی جام ملت‌های اروپای 2024، 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

وب‌گاه فرارو

مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 با پیروزی غیرمنتظره تیم قعرنشین مقابل صدرنشین جدول گروه F و صعود آن به همراه تیم ملی ترکیه به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ترکیه برای آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2024 از هانوفر به هامبورگ سفر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس والیبال گفت: امیدوارم صحبت‌های رئیس فدراسیون در مورد جذب مربی خارجی طراز اول عملیاتی شود.

وب‌گاه ورزش سه

با گذشت تقریبی دو هفته از تورنمنت یورو 2024، به پایان مرحله گروهی رسیدیم و در این مرحله هشت تیم با جام خداحافظی می‌کنند و شانزده تیم باقی‌مانده برای فتح جام می‌جنگند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

با پایان دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های اروپای 2024، 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

وب‌گاه ورزش سه

با پایان دور گروهی تورنمنت جذاب یورو 2024، جدول مرحله حذفی تکمیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه خبر آنلاین

دور گروهی یورو 2024 به پایان رسید و تیم های صعود کننده مشخص شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پایان مرحله گروهی، برنامه بازی‌های دور حذفی مشخص شد و در جذاب‌ترین بازی‌ها بلژیک و فرانسه با یکدیگر رقابت می‌کنند و انگلیس و هلند با هم پیکار خواهند کرد. تاریخ و برنامه بازی‌ها به شکل زیر است: شنبه، 9 تیر سوییس - ایتالیا، ساعت 19:30 آلمان - دانمارک، ساعت 22:30 یک شنبه، 10 تیر انگلیس - اسلواکی، ساعت 19:30 اسپانیا - گرجستان ساعت 22:30 دوشنبه، 11...

خبرگزاری تسنیم

مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 با پیروزی غیرمنتظره تیم قعرنشین مقابل صدرنشین جدول گروه F و صعود آن به همراه تیم ملی ترکیه به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

یک اقدام تحسین‌برانگیز از سوی ملی‌پوشان آلمان؛ آنها تصمیم گرفته‌اند بخش قابل توجهی از پاداش خود در یورو 2024 را به موسسات خیریه بی خانمان‌ها اهدا کنند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش چند فیلم جدید، «منصور»، «شماره 10»، «مریم مقدس» و «ضد» را برای آخر هفته تدارک دیده و روی آنتن می‌برد.