دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان تیم ملی آلمان تصمیم گرفته‌اند پاداش‌هایشان بابت یورو 2024 را به خیریه اهدا کنند.

وب‌گاه ورزش سه

در ادامه رقابت‌های بین‌المللی پاراتیروکمان در جمهوری چک، کمانداران در ماده‌های کامپوند و ریکرو انفرادی و تیمی به مصاف حریفان خود رفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از تداوم حملات پهپادی و توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان اطلاع دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازیکنان آلمان تصمیم گرفته‌اند بخش قابل توجهی از پاداششان در یورو 2024 را به موسسات خیریه بی‌خانمان‌ها اهدا کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت بیت‌کوین با کاهش قابل توجهی همراه شده است و معامله‌گران نمی‌دانند این کاهش نشانه شروع یک بازار نزولی طولانی‌مدت است یا صرفا یک نگرانی موقت ناشی از پوشش هزینه‌های ماینرها.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت‌کوین با کاهش قابل توجهی همراه شده است و معامله‌گران نمی‌دانند این کاهش نشانه شروع یک بازار نزولی طولانی‌مدت است یا صرفا یک نگرانی موقت ناشی از پوشش هزینه‌های ماینرها.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال غزه، هشت فلسطینی شهید شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درپی تشدید تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و حزب‌الله، آلمان و آمریکا از اتباع خود خواستند تا هر چه سریعتر خاک لبنان را ترک کنند.

وب‌گاه ورزش سه

مورات یاکین، سرمربی سوئیس، می‌گوید تیمش توانایی شکست ایتالیا در بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلمان و آمریکا از اتباع خود خواستند تا هر چه سریعتر خاک لبنان را ترک کنند.

وب‌گاه عصر ایران

آلمان به اتباع خود توصیه کرد با توجه به اوضاع امنیتی شکننده در منطقه و احتمال تشدید تنش، فوراً لبنان را ترک کنند.

وب‌گاه الف

تیم ملی فوتبال بلژیک با توقف برابر اوکراین، در رده دوم گروه پنجم یورو 2024 قرار گرفت و حریف فرانسه در یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور خارجه آلمان از رژیم صهیونیستی درخواست کرد تا درآمدهای مالیاتی و عوارض گمرکی تشکیلات خودگردان فلسطین را آزاد کند.

وب‌گاه ورزش سه

استفان الشعراوی، ستاره ایتالیا، می‌گوید که هیچ تیمی از رویارویی با ایتالیا خوشحال نیست و به دنبال قهرمانی در یورو 2024 هستند.

وب‌گاه ورزش سه

روز نخست رقابت‌های بین المللی پاراتیروکمان در جمهوری چک با صعود نمایندگان ایران به مرحله حذفی ماده‌های کامپوند و ریکرو انفرادی، تیمی و میکس همراه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی برخورد خشونت آمیز پلیس کنیا با معترضان در این کشور اعلام کرد که واشنگتن عمیقا نگران وضعیت کنیا است.