سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری امروز در تماس تلفنی پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جاده چالوس و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان و بازگشایی این محور پرتردد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اشکان دژاگه در حاشیه برگزاری دوره A مربیگری فوتبال راجع به پرونده فساد در فوتبال، اظهار داشت: بازی‌ها را دنبال می‌کردم و یک چیزهایی شنیده بودم که آدم را ناراحت می‌کند، ولی نمی‌توانم زیاد راجع به آن حرفی بزنم. من داخل این موضوع نبودم که بدانم چه اتفاقی افتاده است. این اتفاقات جاهای دیگر (کشورهای دیگر) هم افتاده است. چون وقت پیگیری و دنبال کردن آن...

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوشان فوتبال بانوان ایران در رده‌بندی دنیا با سقوطی دو رتبه‌ای مواجه شدند.

وب‌گاه ورزش سه

جام ملت های اروپا 2024 می‌تواند آخرین تورنمنتی باشد که برخی از بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا در آن حضور دارند و این باعث می‌شود، یورو 2024 را ویژه‌تر از هر تورنمنت دیگری دنبال کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

از سه حیوان پیشگوی آلمانی‌ها، دو حیوان پیروزی اسکاتلند را پیش بینی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک ابررایانه برنده بازی افتتاحیه یورو 2024 بین آلمان و اسکاتلند را پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک هوادار اسکاتلندی ترفند عجیبی برای بردن پسرش به مسابقات یورو 2024 و توجیه غیبتش در مدرسه به کار برد.

وب‌گاه ورزش سه

حدود 1600 هوادار انگلیس از حضور در ورزشگاه‌های آلمان محروم هستند.

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه راست افراطی نظر رای‌دهندگان جوان را در همه کشورها به خود جلب نکرد و این دسته از افراد تنها گروه کوچکی در یک قاره با جمعیت نسبتا پیر به شمار می‌روند، اما چنین روندی که رشد آن طی یکی دو سال اخیر به وضوح مشاهده شده است با توجه به انتخابات زودرس پیش رو در فرانسه و انتخابات فدرال سال آینده در آلمان برای احزاب جریان اصلی همچنان مایه نگرانی خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که شرایط فوتبال ایران از نظر زیرساختی و اعتراض به داوری‌ها درست نمی‌شود و روز به روز بدتر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یک ابررایانه برنده بازی افتتاحیه یورو 2024 بین آلمان و اسکاتلند را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوکراین و حامیان غربی‌اش بر سر آموزش خلبانان جنگنده اف -16 به اختلاف خورده‌اند و کی‌یف خواستار آموزش تعداد بیشتری از خلبانان خود است، اما غرب این کار را «اتلاف منابع» می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ازمان اطلاعاتی ترکیه از کشف و انهدام یک شبکه متعلق به موساد در این کشور خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

آلمان و اسکاتلند قرار است دیدار افتتاحیه یورو 2024 را برگزار کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های ترکیه اعلام کردند که سازمان اطلاعات این کشور (میت) طی روزهای گذشته یک شبکه جاسوسی متعلق به موساد را کشف و متلاشی کرده است.