چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که «حزب مردم اروپا» دژی در برابر جناح‌های افراطی راست و چپ بنا خواهد کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری فرانسه پارلمان این کشور را منحل کرد و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

وب‌گاه ورزش سه

مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او می‌تواند برای بازی اول فرانسه در دور گروهی یورو 2024 در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مکرون پس از آن پارلمان کشورش را منحل کرد که آرای راستگرایان افراطی در انتخابات پارلمانی اروپا افزایش قابل توجهی یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انجمن بین‌المللی آسیاب‌های اوراسیا، در اظهاراتی خلاف انتظار، خبر از افزایش 8 میلیون تنی تولید غلات در سال 2024 داد

وب‌گاه ورزش سه

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان سابق ایتالیا، به شدت به تیم ملی این کشور برای یورو 2024 ایمان دارد، اما همزمان مشغول جشن گرفتن اتفاقی خوشحال کننده در خانه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اطلاعات اوکراین با انتشار بیانیه ای ادعا کرد که ارتش این کشور پایگاه هوایی نظامی آختوبینسک در منطقه آستاراخان روسیه را هدف قرار داده است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی فاش کرد: موضع آلمان درباره آماده‌سازی جنگ با روسیه به تلاش برای جلب رضایت آمریکا و ناتو مرتبط است.

وب‌گاه ورزش سه

میکال سادیلک، ستاره جمهوری چک، به دلیل سقوط از دوچرخه دچار مصدومیت شد و یورو 2024 را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

توماس مولر می‌گوید تیم ملی آلمان اصلا تیمی به دنبال ستاره‌های بزرگ نیست و این در ذات و فرهنگ آلمانی ریشه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

در دیداری نفس‌گیر و تماشایی از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2024، تیم ملی والیبال ترکیه با نتیجه‌ای عجیب 44 بر 42 موفق به شکست آلمان شد. این نتیجه، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک ست در تاریخ لیگ ملت‌ها را شکست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین گفت: ادعاهای برلین برای جنگ با روسیه بیشتر برای کسب رضایت بروکسل، واشنگتن و کشورهای عضو ناتو است.

وب‌گاه عصر ایران

محققان اخیرا فسیلی شناسایی کرده اند که متعلق به گونه‌ای از میمون‌های بزرگ ناشناخته است. محققان اخیراً دو دندان فسیل شده و یک کاسه زانو در آلمان شناسایی کرده‌اند که احتمال دارد به گونه‌ای از میمون‌های بزرگ ناشناخته تعلق داشته باشد؛ قدمت این میمون‌ها که کوچکترین میمون بزرگ شناخته شده هستند، به 11 میلیون سال پیش می‌رسد، آن‌ها پیش از این تاکنون دیده نشده بودند. اروپا زمانی محل زندگی چندین...

وب‌گاه ورزش سه

ستاره‌های تیم‌های ملی هلند و ایتالیا به عنوان دو تیم از مدعیان قهرمانی یورو امروز برای فوتوشوت رسمی جلوی دوربین یوفا ایستادند.

وب‌گاه ورزش سه

شبکه اسکای گزارش داد بایرن مونیخ با ژوائو پالینیا، ستاره فولام، به توافق شخصی رسید و او به زودی رسما بازیکن بایرن خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بهنام یخچالی ستاره ایرانی تیم رومشتروم گلادیاتورز با عملکرد درخشان در این فصل رقابت‌های لیگ ProA در تیم برتر فصل 2023 -2024 این رقابت‌ها قرار گرفت. یخچالی این فصل در 42 بازی برای رومشتروم به میدان رفت و میانگین 14.3 امتیاز، 4.5 ریباند، 2.7 پاس گل و 1.1 توپ ربایی را به ثبت رساند. این ملی‌پوش بسکتبال در این فصل موفق شد در تیم منتخب بازیکنان خارجی لیگ...