چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

کاروان تیم ملی اسپانیا نیز وارد آلمان شد و در کمپی شیک استقرار یافت. ورود اسپانیایی‌ها مصادف شده بود با وضعیت جوی بد در اشتوتگارت.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا در جشن قهرمانی تیم هندبال بارسا در اروپا خودش جام قهرمانی را بالای سر برد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است ترکیب خوبی از بازیکنان را برای هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 انتخاب کرده است.

وب‌گاه فرارو

هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی تیم صربستان مقابل کانادا به پایان رسید و تیم ملی ایتالیا با هفت برد و 21 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

از انتخابات پارلمان اروپا تا جشنواره موسیقی آلمان

خبرگزاری تسنیم

جیمی کاراگر قهرمان جام ملت‌های اروپا 2024 را پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم

هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی تیم صربستان مقابل کانادا به پایان رسید و تیم ملی ایتالیا با هفت برد و 21 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

یانیک سینر ایتالیایی برای اولین بار در صدر رده‌بندی برترین تنیسورهای جهان قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

بعد از قطعی‌شدن صعود ایتالیا، سه تیم اسلونی، کوبا و آرژانتین نیز در آستانه صعود به رقابت‌های والیبال بازی‌های المپیک قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به تساوی تیمش مقابل کانادا در دیداری دوستانه واکنش نشان داد و درباره ستاره تیمش هم سخن گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو با حضور در یورو 2024 تاریخ‌سازی‌های بیشتری خواهد کرد و بد نیست پیش از آغاز این تورنمنت بزرگ اروپایی نگاهی به دستاوردهای اسطوره پرتغالی در جام ملت‌های اروپا بیاندازیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با عمیق شدن بحران رژیم اسرائیل به دلیل تداوم جنگ علیه غزه که منجر به ریزش در کابینه جنگی این رژیم شد، آمریکا این بار نیز برای نجات این رژیم، پیش نویس قطعنامه‌ای اصلاح شده را در بین اعضای شورای امنیت توزیع کرد که خواهان توقف جنگ براساس خواست تل‌آویو است. رسانه‌های رژیم اسرائیل به نقل از «ستاره سرخ داوود» گزارش دادند که در اثر فعال شدن آژیر‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات هند و پاکستان از مردم خواستند در صورت امکان از ماندن در گرمای بیرون اجتناب کنند. در برخی مناطق مدارس را نیز طور به موقت تعطیل کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه دولتی انگلیس نسبت به برآیند روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و افراد تأیید شده / نشده ابراز تعجب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی در گفتگو با نشریه جورناله ایتالیا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید در دوره جدید رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها حضور نخواهد داشت. نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌ها از تابستان سال آینده با حضور 32 باشگاه برگزار خواهد شد که این تورنمنت بیش از پیش بازیکنان تیم‌های مطرح قاره سبز را درگیر مسابقات و برنامه تیم‌ها را فشرده‌تر خواهد کرد. آنچلوتی...