چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

از لیگ آمریکا 7 بازیکن دعوت شده است که این عدد در گذشته بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در دیدار با وزیر جنگ اسرائیل، بر تعهد قاطع آمریکا به امنیت رژیم صهیونیستی و حمایت از جنایات این رژیم علیه فلسطینی‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فرانکی دی‌یونگ، ستاره تیم ملی هلند، ناراحتی‌اش را بابت از دست دادن مسابقات یورو 2024 ابراز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرغم درخواست‌ها از اولاف شولتس صدراعظم آلمان برای کناره‌گیری پس از عملکرد ناامید کننده ائتلاف حکومتی وی در انتخابات پارلمان اتحادیه اروپا، انتخابات زودهنگام در این کشور برگزار نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت آلمان با اشاره به اینکه تاریخ قانونی برگزاری انتخابات پائیز آینده (سال 2025) است و این همان کاری است که ما قصد انجام آن را داریم، گفت: انتخابات زودهنگام در آلمان برگزار نخواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، بابت مصدومیت فرانکی دی‌یونگ، به بارسلونا حمله کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با انتشار فهرست ارزش تیم‌های حاضر در یورو 2024 مشخص شد انگلیس گران‌ترین ستاره‌ها را در این تورنمنت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از پیروزی چشمگیر حزب افراطی فرانسه در انتخابات پارلمانی اروپا و اعلام انحلال پارلمان از طرف رئیس جمهور این کشور این حزب با اعلام نامزد اصلی برای انتخابات آینده برای تصاحب کرسی نخست وزیری تلاش می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان در جریان تمرین امروز و در اردوی ژرمن‌ها با هم درگیر شدند.

وب‌گاه ورزش سه

جک گریلیش، ستاره منچستر سیتی، برای فراموش کردن ناراحتی از خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای یورو 2024، سفری لذت‌بخش به دبی ترتیب داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احزاب راست افراطی در انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته‌اند و شکست‌های تحقیرآمیزی را به احزاب اولاف شولتز صدراعظم آلمان، امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه و کارل نهامر صدراعظم اتریش تحمیل کرده‌اند. به گزارش الجزیره، درحالی‌که احزاب جریان اصلی کنترل پارلمان اروپا با 705عضو را در روز یکشنبه در دست داشتند، این بلوک 27عضوی به‌طور محسوسی به سمت راست چرخید که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور از جمله مجموعه‌های بزرگ اقتصادی به شمار می‌رود که در بیش از 40 سال فعالیت مستمر خود، عناوین برتر متعددی را در حوزه صادرات به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه فرارو

کلنگ ایستگاه راه‌آهن 23 مهرماه سال 1306 و در دوره پهلوی اول به زمین زده شد. این اتفاق با تحولاتی در مناطق اطراف ایستگاه راه آهن همراه بود.

وب‌گاه ورزش سه

گئورگی گولسیانی، تیم کشورش را در رقابت‌های یورو 2024 همراهی خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

گیورگی گولسیانی، همراه با کاروان تیم ملی گرجستان وارد کشور آلمان شد.

وب‌گاه ورزش سه

ارلینگ هالند، ستاره منچستر سیتی، در تعطیلات تابستانی با نقش‌آفرینی به عنوان دی‌جی در ماربیا در حال خوش گذرانی است.