چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه خبر آنلاین

بیست و ششمین دوره جشنواره شانگهای فهرست فیلم های حاضر در بخش رقابتی این دوره که شامل 7 فیلم ایرانی نیز می‌شود، اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آمریکا و دولت های اروپایی فرانسه و آلمان به ارتش اوکراین مجوز دادند از تسلیحات آنها به صورت محدود مناطق اطراف جبهه خارکیف درون خاک روسیه را هدف قرار دهند.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود اینکه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر انتقال تابستانی ایلکای گوندوگان به باشگاه پرطرفدار ترکیه ای گالاتاسرای مطرح شده است، او مشتاق است تا در فصل آینده زیر نظر هانسی فلیک بازی کند.

وب‌گاه ورزش سه

هانس یواخیم واتسکه، نایب رییس دورتموند، معتقد است که بایرن مونیخ قرار است چند سال سخت را سپری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع وابسته به اسرائیل از کشته شدن دو نظامی دیگر این رژیم در غزه خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

فلیکس کروس، برادر تونی کروس، از ناراحتی شدید لوکا مودریچ از تصمیم این بازیکن برای خداحافظی از فوتبال صحبت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الکساندر استاب، رئیس‌جمهور فنلاند از حمله اوکراین به خاک فدراسیون روسیه با سلاح‌های دریافتی از کشورهای غربی حمایت کرد و آن را قابل قبول دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکساندر استاب، رئیس‌جمهور فنلاند با اشاره به اینکه تا زمانی که [حملات] در چارچوب قوانین بین المللی انجام شود، هیچ مشکلی وجود ندارد؛ از حمله اوکراین به خاک فدراسیون روسیه با سلاح‌های دریافتی از کشورهای غربی حمایت کرد و آن را قابل قبول دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لکساندر استاب، رئیس‌جمهور فنلاند از حمله اوکراین به خاک فدراسیون روسیه با سلاح‌های دریافتی از کشورهای غربی حمایت کرد و آن را قابل قبول دانست و گفت: تا زمانی که [حملات] در چارچوب قوانین بین‌المللی انجام شود، هیچ مشکلی وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میخائیل گالوزین معاون وزیر امور خارجه روسیه و وینی کومار سفیر هند در مسکو درباره بحران اوکراین و وضعیت منطقه قفقاز جنوبی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه ورزش سه

لیست نهایی تیم ملی دانمارک برای یورو 2024 با حضور کریستین اریکسن که در دوره قبلی دنیای فوتبال را نگران سلامتش کرده بود اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، با پیوستن به اردوی سه شیر برای رقابت‌های یورو 2024 در آلمان، پیامی کوتاه منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بوکسور سبک وزن ایران موفق شد نخستین مبارزه خود در انتخابی المپیک را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان هم‌اکنون از حملات اوکراین در عمق خاک روسیه حمایت می‌کند.