چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

توماس مولر دیروز هنگاتم ترک کمپ بلانکنهاین، برای هم تیمی انگلیسی خود در بایرن پیام یادگاری نوشت.

وب‌گاه ورزش سه

گری لینه‌کر، ستاره انگلیسی سابق بارسلونا، اعلام کرد که در بازی امشب هوادار رئال مادرید است.

خبرگزاری تسنیم

آلبوم «لوکا» اثر محسن شریفیان به عنوان یکی از 10 آلبوم برگزیده در بخش بَگپایپ (نی انبان) جهان، توسط مجله سانگ لاینز در ماه می 2024 انتخاب و معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

عمده لژیونرهای فوتبال کشورمان سالی همراه با ناکامی و برخی از آنها با مصدومیت پشت سر گذاشتند.

وب‌گاه ورزش سه

فرانچسکو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است که این تیم توانایی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های یورو 2024 را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو پس از شکست برابر الهلال لنگ لنگان استادیوم را ترک کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پس از شکست برابر الهلال لنگ لنگان استادیوم را ترک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار وجیه الله مرادی جانشین سابق یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) سپاه قدس و مشاور و یار وفادار سردار حاج قاسم سلیمانی پس از تحمل سال‌ها بیماری به همرزمان شهیدش پیوست. سردار وجیه الله مرادی جانشین سابق یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) سپاه قدس و مشاور و یار وفادار سردار حاج قاسم سلیمانی پس از تحمل سال‌ها بیماری به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش عرشه آنلاین، وجیه‌الله مرادی، از فرماندهان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

متس هوملس، مدافع باتجربه 35 ساله که در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد دورتموند را ترک خواهد کرد، مورد توجه آث میلان قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

هایکو وسترمان که در فصل 16-2015 برای رئال بتیس بازی می کرد، دستیار جدید هانسی فلیک در بارسا خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی آمارهای غیررسمی حاکی از این است که مسئولان حضور 8 میلیون افغان مهاجر در کشورمان را پذیرفته‌اند که به اندازه 10 درصد جامعه ایران است و از این رو، کشور ایران یک رکورد جدید در پذیرش مهاجران از خود به جا گذاشته است. برخی آمارهای غیررسمی حاکی از این است که مسئولان حضور 8 میلیون افغان مهاجر در کشورمان را پذیرفته‌اند که به اندازه 10 درصد جامعه ایران است و از این رو، کشور ایران یک رکورد...

وب‌گاه فرارو

وکیل دادگستری از جمعیت مهاجران غیرقانونی که هویت و مکان زندگی آن‌ها شناسایی و ثبت نشده است به عنوان "بمب‌های ساعتی" یاد و تصریح کرد: افغان‌های غیرمجاز دقیقاً مثل بمب‌های ساعتی عمل می‌کنند که هر لحظه امکان انفجار آن‌ها وجود دارد؛ این در حالی ست که متأسفانه هیچ نشانی یا آدرسی از افغان‌های غیرمجاز وجود ندارد و از این رو هر کاری را که بخواهند انجام می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا سعی کرد در بازیکنانش انگیزه‌ای مضاعف ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«من با رضایت خاطر و با وجدان آسوده آماده‌ی مردن هستم زیرا احساس می‌کنم آن‌چه کرده‌ام درست بوده است.»/ در حالی که تبسم بی‌رمقی داشت... به جلادش گفت: «ما بار دیگر در آن دنیا و در روز قیامت به یکدیگر خواهیم رسید مرگ سرنوشت نهایی تمام انسان‌های دنیاست. من در حالی می‌میرم که به خداوند ایمان دارم و با ایمان به خداوند می‌میرم.»