پنج‌شنبه 5 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا و سه متحد اروپایی خود در مورد اینکه آیا باید از طریق پیگیری قطعنامه‌ای ضد ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مقابله کنند هم‌فکر نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایالات متحده و سه متحد اروپایی در مورد اینکه آیا باید از طریق پیگیری قطعنامه‌ای ضد ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مقابله کنند هم‌فکر نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با نزدیک‌شدن انتخابات پارلمان اروپا، گروه‌ها و ائتلاف‌های مختلف راست‌گرایان قاره به دنبال کسب بیشترین حمایت و پست‌های کلیدی در کمیسیون اروپا هستند.

وب‌گاه فرارو

دلایلی متفاوتی برای انقراض نئاندرتال‌ها ذکر شده است. کارشناسان پیشنهاد کرده اند که آمیزش بین گونه ای، تغییرات آب و هوایی و درگیری‌های خشونت‌آمیز با انسان‌ها ممکن است مقصر این انقراض باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه کشور اروپایی «پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران را در میان اعضای شورای حکام آژانس توزیع کردند» بریتانیا، فرانسه و آلمان پیش‌نویس قطعنامه‌ای علیه ایران برای ارائه به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تهیه کرده‌اند. خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات‌های اروپایی می‌گوید این پیش نویس اکنون در میان اعضا به گردش درآمده و به نظر می‌رسد که سه کشور اروپایی با وجود مخالفت هم‌پیمان آمریکایی...

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد آلمان از این واقعیت که کمیسیون اتحادیه اروپا در حال بررسی تعرفه های تنبیهی علیه چین است استقبال کرده، اما بر در پیش گرفتن رویکردی سنجیده تاکید کرد. به گفته وی این گونه اقدامات باید بیشتر از آنکه مضر باشد مفید باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام ممکن است مشمول قانون سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا برای مقابله با پلتفرم‌های آنلاینی شود که برای انتشار محتوای غیرقانونی و مضر، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وب‌گاه گسترش

اتحادیه اروپا درحال مذاکراتی است که نشان می دهد احتمال حذف واردات انرژی روسیه وجود خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

جستجوی طاقت‌فرسا و به ظاهر بی‌پایان بایرن مونیخ برای مربی بالاخره به نتیجه رسید، وینسنت کمپانی از برنلی سقوط‌کرده از لیگ برتر، به بایرن مونیخ می‌رود. یک انتخاب جسورانه و عجیب که از سر ناچاری است. مقاله‌ای از فرانک لینکش، خبرنگار کیکر.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نزدیک‌شدن انتخابات پارلمان اروپا، گروه‌ها و ائتلاف‌های مختلف راست‌گرایان قاره به دنبال کسب بیشترین حمایت و پست‌های کلیدی در کمیسیون اروپا هستند.

وب‌گاه گسترش

طبق آمار، تعدادی از کشورهای جهان در مسیر زوال اقتصادی قرار گرفته اند.

وب‌گاه ورزش سه

محرم نویدکیا در نشست کمیته فنی تیم‌های پایه مس رفسنجان درباره شرایط رشد بازیکنان در آکادمی صحبت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه بایرن مونیخ آلمان با انتشار بیانیه‌ای رسمی، وینسنت کمپانی، سرمربی بلژیکی، را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها خبر از آن می‌دهد که در سال 2022 در کشور ایران، 238 هزار و 500 نفر از افراد 15 ساله و بیشتر دارای مدرک دکتری بوده‌اند.

وب‌گاه فرارو

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، می‌گوید از انتخاب این باشگاه اسپانیایی هیجان زده است.