پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آلودگی هوا

آلودگی هوا

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال نیز وارد خطوط حمل و نقل پایتخت شوند و با برنامه‌هایی که ما دیدیم بعید است امسال به پایان برسد و آنچه خواهیم گرفت اتوبوس‌های دیزلی است که متاسفانه تحویل نگرفتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال وارد خطوط پایتخت شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: در مورد اتوبوس‌های برقی داخلی فکر نمی‌کنم تا پایان امسال هم بتوانند این اتوبوس‌ها را بسازند تا در اختیار قرار بگیرد.

وب‌گاه گسترش

چندی پیش، خبری مبنی بر افتتاح نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس خورشیدی در سال 1403منتشر شد و قرار است مصادف با هفته زمین پاک که از سوم تا نهم اردیبهشت است، این نیروگاه‌ها راه‌اندازی شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند.

خبرگزاری تسنیم

جایگزینی تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی بنزینی با خودروهای برقی ضرورتیست که در حال حاضر کسی نسبت به اهمیت آن، تردیدی ندارد اما چرا با این وجود، در عمل حرکت به این سمت بسیار کند بود؛ جواب این مسئله را با سخنگوی شورای شهر تهران در میان گذاشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 رسما اعمال شد. در این گزارش به بررسی افزایش کرایه‌ها و مقایسه با سایر داده‌های اقتصادی کشور اشاره می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت با بیان اینکه آمارهای اولیه حاکی از آن است که میزان موالید در سال 1402 نیز نسبت به 1401 کاهشی بوده، در عین حال گفت: اما شدت و روند کاهش موالید نسبت به سال‌های قبل، آرام‌تر شده است و این موضوع نشانگر آن است که اقدامات انجام شده موثر بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی هفته سلامت را فرصتی برای بیان مسائل بهداشتی و درمانی به منظور افزایش و ارتقاء سطح سلامت شهروندان دانست و با بیان اینکه این هفته در سال 1403 از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت برگزار می‌شود، ادامه داد: سلامت یک حوزه بزرگ و وسیعی است که همه افراد را در بر می‌گیرد و نقش قابل توجهی در امنیت و توسعه پایدار...

وب‌گاه گسترش

ورود اتوبوس های برقی می تواند نقش موثری در کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از 2000 هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به عملیات وعده صادق که علیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی اتفاق افتاد، اظهار داشت: این عملیات توسط دلاوران و سربازان جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که هیمنه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره احداث هتل در بوستان‌های جنگلی گفت: این موضوع مصوبه شورای شهر تهران را دارد که بر اساس آن 5 هتل در بحث گردشگری و بومگردی در بوستان‌های جنگلی ساخته شود.